Gå til innhold

Jente som er konstant snørrete

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en datter på snart 10 år som har vært plaget av konstant snørrete nese i en måned nå. Det renner hele tiden og hun snyter seg nesten hvert minutt. Det går fort en del pakker med papirlommetørkler i løpet av en dag. Jeg legger alltid tre pakker med papirlommetørkler i sekken/veska hennes når hun skal på skolen, til venner, fotball, turn osv. men de blir fort brukt opp. Hun forteller meg at det alltid begynner å renne igjen med en gang rett etter at hun har snytet seg. Jeg hører også på blåselyden når hun snyter seg at hun blåser ut veldig mye snørr, blåselyden er veldig surklete, så jeg forstår godt at hun er veldig snørrete. Jeg har også ofte sett på papirene hennes etter at hun har snytet seg at det er veldig mye snørr på papiret. Uvanlig mye snørr, faktisk. Vi har vært hos legen og tatt forskjellige allergitester, men alle testene var negative. Hva kan denne konstante snørringen komme av? I dag har jeg også oppdaget et lite sår under det ene nesehullet hennes som ser ut som en liten kvise, noe det mest sannsynlig er. Men kan dette kviseliknende såret ha noe med all snørringen å gjøre? Er det en sammenheng her? Jeg tok et bilde av denne kviseliknende tingen under nesa hennes som jeg viser her. For kanskje noen av dere har litt erfaring med dette? Hvorfor er jenta mi så konstant snørrete hele tiden? Og er dette bare en vanlig kvise?

20230915_203814 Cropped.jpg

Anonymkode: dd090...745

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er ellers en frisk og aktiv jente.

Anonymkode: dd090...745

Skrevet

Bihulebetennelse? Er snørret veldig gult og tynt? Har hun vondt i bihulene?

Anonymkode: 0cfa0...575

Skrevet

Be om henvisning til øre nese hals lege, hvis dere ikke har vært der.

Anonymkode: 0ad42...09b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...