Gå til innhold

Noen som har erfaring med Memira eyecenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du tatt operasjon hos dem som student eller kjenner noen som har gjort det? 

Fikk beskjed om at jeg ikke kan delbetale likevel etter at jeg fikk beskjed at det var mulig. Spurte om det flere ganger både under undersøkelsen og via mail om jeg kunne betale rentefritt i 24 måned og deretter resterende beløp. I dag ble jeg ringt opp og spurt en del spørsmål. Etter at jeg gav svar sa de at jeg ikke kan delbetale mest sannsynlig fordi jeg er en student. 

Litt dumt når det er så kort tid igjen til operasjonen. Jeg må betale gebyr på 4000kr for å ikke gi beskjed om at jeg ikke kan komme til timen likevel. Jeg sa foresten i undersøkelsen om at jeg var student 

Anonymkode: c962a...f05

Skrevet

Det er mange år siden nå, så jeg vet ikke om det fremdeles er sånn, men nedbetaling fordrer at man får godkjent det i deres kredittvurdering. Jeg fikk ikke det, og jeg var ikke student engang, men var ganske nyutdannet i en dårlig betalt jobb. Jeg måtte betale hele beløpet med en gang. Jeg er derfor absolutt ikke overrasket over at du ikke får betale operasjonen på nedbetaling.
100% verdt det! Jobb litt ekstra utenom og spar. 

Anonymkode: 2f05b...3b3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Har du tatt operasjon hos dem som student eller kjenner noen som har gjort det? 

Fikk beskjed om at jeg ikke kan delbetale likevel etter at jeg fikk beskjed at det var mulig. Spurte om det flere ganger både under undersøkelsen og via mail om jeg kunne betale rentefritt i 24 måned og deretter resterende beløp. I dag ble jeg ringt opp og spurt en del spørsmål. Etter at jeg gav svar sa de at jeg ikke kan delbetale mest sannsynlig fordi jeg er en student. 

Litt dumt når det er så kort tid igjen til operasjonen. Jeg må betale gebyr på 4000kr for å ikke gi beskjed om at jeg ikke kan komme til timen likevel. Jeg sa foresten i undersøkelsen om at jeg var student 

Anonymkode: c962a...f05

Den delbetalingen er som et forbrukslån, eller et kredittkort - du må være kredittverdig for å kunne få det, og det er egentlig ikke Memira du inngår avtalen med. Siden du er student har du nok ikke høy nok og regelmessig nok inntekt til å at du kan få det.

Men, jeg ville nok ha diskutert på det med gebyret, siden du ble forespeilet at dette skulle ordne seg.

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke svaret på det du spør om, men vil anbefale operasjon. Gjorde det for 2 år siden og er veldig fornøyd!

Anonymkode: 3ea5e...525

Skrevet

Valgte ikke synskorrigering i Norge pga prisen. Reiste med gruppetur til Riga og gjorde det der for 13000kr. De holder til fortsatt og kan virkelig anbefale det. Ser 100% enda ti år etter. 

Anonymkode: a9cb0...7bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...