Gå til innhold

Ingen mensen og negativ test. Tror dere at jeg er gravid?

Guttemammatilto

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har fra før av to fine gutter og vi ønsker nå et barn til.

Ved tidligere graviditeter har jeg ikke hatt noe symptom..kunne ikke merke at jeg var gravid før jeg fikk positiv test, og ble gravid med det samme begge gangene.

Vi har hatt ubeskyttet sex dagene før, på dagen og etter eggløsning. Jeg skulle egentlig ha mensen for over en uke siden (10) dager på overtid, men fortsatt negativ test.

Tror dere jeg kan vere gravid eller har det gått for lang tid? Har alltid hatt syklus på 28 dager og aldri opplevd at mensen kommer senere når jeg har stoppet på p-piller.

Denne gangen føler jeg at jeg har sympotom:

-Økt utflød

- Små blødninga (en dråpe kver gang) før mensen skulle komme

- Øm i korsryggen

- Stikking i lysken på høgre side

Tror dere jeg kan vere gravid? Eller er noen av symptomene psykisk tror dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du sikker på at du har hatt eggløsning? ☺️Om du får negativ g.test 10 dager over forventet mens så tviler jeg på at du er gravid.. 

Anonymkode: fc6e6...6fd

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man går på p piller er syklus styrt av hormoner og er ikke en syklus. Hvis du nylig har stoppet med p piller er det mest vanlige at hormonene IKKE er normale og i gjenge igjen med en gang, det mest normale er at det tar noen måneder før de stabiliserer seg. Om de har stabilisert seg raskt/ med en gang før, er det ingen garanti for at det skjer nå.

Med negativ test er du ikke gravid pr nå. Med forsinket mens har du også hatt forsinket eller uteblitt eggløsning. Mensen forsinkes tilsvarende som el forsinkes, hvis / når el kommer.

Anonymkode: 40f0c...e23

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...