Gjest Solstråle Skrevet 15. september 2023 #1 Skrevet 15. september 2023 (endret) Hei Kan herre bruke en kvinnelig vaginal dildo eller bør han kjøpe den for menn og anal sex ? Det er vanskelige å finne dildo for menn . De er alltid store i diameter eller harde eller har annen årsak. Takk Mvh Endret 17. september 2023 av LadyDi
fjær Skrevet 15. september 2023 #2 Skrevet 15. september 2023 Dildo er dildo. Hvis en dildo er for tykk så start med en buttplugg eller små analkuler.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #3 Skrevet 15. september 2023 LadyDi skrev (8 minutter siden): Привет Hei Kan herre bruke en kvinnelig vaginal dildo eller bør han kjøpe den for menn og anal sex ? Det er vanskelige å finne dildo for menn . De er alltid store i diameter eller harde eller har annen årsak. Takk Mvh Jeg foretrekker enten små plugger eller «kvinnelige vaginal dildoer». Hva andre måtte mene om mine preferanser for sexleketøy er jeg egentlig ganske likegyldig til 😅 Anonymkode: 709d8...f4e
KnekkeBørre Skrevet 15. september 2023 #4 Skrevet 15. september 2023 LadyDi skrev (Akkurat nå): Realy ? Da er det bra. Kjøper nå..... Nope! Your post was initially written in russian. I did not understand. Now that I know what you were asking - NO!! Never put anything up the ass!!
Gjest Solstråle Skrevet 15. september 2023 #5 Skrevet 15. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg foretrekker enten små plugger eller «kvinnelige vaginal dildoer». Hva andre måtte mene om mine preferanser for sexleketøy er jeg egentlig ganske likegyldig til 😅 Anonymkode: 709d8...f4e Tusen takk Da kjøper det nå Til meg også ganske likegyldig til Hva andre måtte mene om... Jeg vil bare velge det som passer best
Gjest Solstråle Skrevet 15. september 2023 #6 Skrevet 15. september 2023 KnekkeBørre skrev (7 minutter siden): Nope! Your post was initially written in russian. I did not understand. Now that I know what you were asking - NO!! Never put anything up the ass!! Hvorfor ?
Gjest Solstråle Skrevet 15. september 2023 #7 Skrevet 15. september 2023 KnekkeBørre skrev (11 minutter siden): Nope! Your post was initially written in russian. I did not understand. Now that I know what you were asking - NO!! Never put anything up the ass!! Du skremte meg ? Hvorfor ikke ?
Christina82 Skrevet 17. september 2023 #8 Skrevet 17. september 2023 Ryddet for innlegg skrevet på andre språk enn norsk, svensk, dansk eller engelsk. Christina82, mod
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #9 Skrevet 17. september 2023 Eneste er vel at man burde ha en stopper på det man putter oppi der så den ikke kan bli sugd inn av vakum eller så tenker jeg at det er fritt fram så lenge det er glatt nok Anonymkode: 6d21d...c43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå