AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #1 Del Skrevet 15. september 2023 Trur dere at man kan få en følelse av hvordan en person man har sått veldig nær har det? Uten å snakke med personen? Anonymkode: 8db61...8b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #2 Del Skrevet 16. september 2023 Absolutt. Jeg kan merke det på f.eks. nære familie medlemmer som min mor, tante og besteforeldre på min mors side av familien. Og på samboer. Anonymkode: fba06...52e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 16. september 2023 #3 Del Skrevet 16. september 2023 Absolutt. Spesielt med de man kjenner, men jeg tror mange også de fleste kan kjenne på en dårlig stemning i et rom, selv om ingen sier noe. Og man kan se kjemi mellom mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiljaMarie Skrevet 16. september 2023 #4 Del Skrevet 16. september 2023 (endret) Ja Endret 16. september 2023 av LiljaMarie Feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #5 Del Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Trur dere at man kan få en følelse av hvordan en person man har sått veldig nær har det? Uten å snakke med personen? Anonymkode: 8db61...8b5 Mener du «uten å være i nærheten» som i at man føler at noe plager en venn man ikke har møtt på flere måneder og som bor i en annen by? - Nei Eller som i at man ser noen på butikken og får en følelse av at noe er rart? - Ja Anonymkode: 1d8bd...245 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå