AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #1 Skrevet 15. september 2023 For de som ikke vet: Det står for rejection sensitive dysphoria. Google det Hvordan lever du med dette i hverdagen og i dine relasjoner? Selv føler jeg meg lett avvist. Kan være hvis noen formulerer seg "feil" i en sms eller sier noe klønete formulert. Føler virkelig ingen liker meg. Føler barna mine liker far bedre (bor ikke sammen). Utrolig slitsomt å ha det sånn.. Kronisk lav selvfølelse. - under utredning for ADHD Anonymkode: 05589...cb2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #2 Skrevet 22. september 2023 Hei! Kom over innlegget ditt ved googlesøk, forsøker finne mer norsk informasjon/erfaring med RDS da jeg soleklart har dette (er også under utredning for ADHD). Jeg har ingen issues med RDS og barna mine da «jeg føler jeg vet hvor jeg har dem», mens det er veldig fremtrende ovenfor omsorgspersoner (i yngre år)/partner (nåtid) og jeg har innsett nå at jeg alltid ubevisst valgt vekk relasjoner hvor jeg har hatt triggere (trives heldigvis i eget selskap så har aldri følt meg ensom🤣) Har gjennom livserfaring og en medfødt positiv personlighet lært å akseptere hvordan jeg er, men sybes fortsatt det er veldig slitsomt å reagere så kraftig på både opplevd og faktisk avvisning, er jo som om hele verden rakner bare samboer er litt sliten en dag og virker avvisende💔 Hvordan går det med din utredning og har du fått noen hjelp for RDS? Anonymkode: db44d...075
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #3 Skrevet 22. september 2023 *RSD mener jeg så klart🙈 Anonymkode: db44d...075
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå