Gå til innhold

Hvordan merker DU at folk ikke liker deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg en god magefølelse som sjelden tar feil. Ubehagelig er det, men samtidig godt.

hvordan merker du at folk Ikke liker deg? Det kan være venner eller familie eller bekjente 

Anonymkode: 38294...b7a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig ofte ved at jeg ikke liker dem. Da antar jeg at det er gjensidig, og det er det ofte. 😄

• Liker 14
Skrevet
Trolltunge skrev (Akkurat nå):

Veldig ofte ved at jeg ikke liker dem. Da antar jeg at det er gjensidig, og det er det ofte. 😄

Samme her😂

• Liker 2
Skrevet

Merker det bare,  og det pleier å være gjensidig 😂

• Liker 1
Skrevet

Folk liker meg, stort sett. Sikkert fordi jeg er positiv, blid og flink til tomprat 😅

Anonymkode: d4062...bad

• Liker 1
Skrevet

Blikk.

Anonymkode: dd5d1...a69

• Liker 1
Skrevet

Pleier å være var på blikk, stemning og kroppsspråk. Hvis jeg merker eller ser tegn til at de ikke liker meg så lar jeg dem være, prater minst mulig til dem, på jobb holder jeg det profesjonelt, men ikke ufint. Det er lov å ikke like meg. 

Anonymkode: 05ae1...072

• Liker 7
Skrevet

Jeg tenker ikke så ofte på de som ikke liker meg, det er ikke så viktig at alle folk skal like meg, men jeg oppsøker ikke folk som ikke liker meg, det er livet for kort til. 

Noen ganger er jeg blitt litt forvirret med tanke på hvem jeg liker selv, noen ganger kan man ta feil, komme med feilutsagn, og da er det jammen godt at man ikke har sagt noe om det høyt, så feil kan man ta. Jeg er imidlertid klar på at jeg ikke liker manipulative mennesker som prøver å få meg til ikke å like noen.

I dag er det siste KG for godt her! 

Skrevet

Det er vel gjerne folk som svarer deg kort, ikke gir noe særlig respons og prøver å komme seg vekk fra samtaler. Stemningen blir klein og vanskelig å holde en samtale. Da tenker jeg at de ikke liker meg. 

Anonymkode: d2cf8...015

• Liker 7
Skrevet
Trolltunge skrev (1 time siden):

Ikke sant 🙂 bra sagt!

Ts 

• Liker 1
Skrevet

Kroppsspråk og unngår å møte blikket mitt. Enda mer om de ikke engang sier hei selv om jeg smiler og sier hei. Man vil bare spørre hvorfor… 

Anonymkode: d843c...9d4

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Hmm..Man merker jo at det er en slags negativ energi i luften, at øynene er kalde og harde, og kroppsspråket ikke er avslappet. Merker lett forskjell på det og noen som bare er beskjedne.

• Liker 2
Skrevet

De later som de ikke ser meg når vi passerer hverandre. Rar følelse.

Anonymkode: 71559...369

• Liker 1
Skrevet
ruffen29 skrev (42 minutter siden):

Hmm..Man merker jo at det er en slags negativ energi i luften, at øynene er kalde og harde, og kroppsspråket ikke er avslappet. Merker lett forskjell på det og noen som bare er beskjedne.

Det med at et blikk sier mer enn tusen ord, det er det jaggu meg mye sannhet i. Merker selv også det hvis praten stopper opp. At de ikke spør tilbake eller bare ønsker å runde av samtalen.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det med at et blikk sier mer enn tusen ord, det er det jaggu meg mye sannhet i. Merker selv også det hvis praten stopper opp. At de ikke spør tilbake eller bare ønsker å runde av samtalen.

Lite mimikk i øynene også. 

Skrevet
ruffen29 skrev (45 minutter siden):

De har på mange måter ett stivt blikk ja, og så synes jeg at det er lite mimikk i ansiktet når noen er skeptiske til deg eller ikke liker deg. Mulig det er bare meg. Men utrolig hva øynene sier 

Skrevet

De ikke tar kontakt og ikke inviterer en med på ting men alle andre. Klarer meg fint med de få jeg liker som liker meg tilbake :)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Vil helst slippe å prate, svarer kort om de må, kroppspråket, blikk, går når du kommer, flytter seg når du setter deg, falske rykter, erting/mobbing, kommer aldri på besøk, tusen unnskyldninger for å være med deg *sukk* lista er lang.... 😞

Anonymkode: 67ee5...bab

Skrevet

Lar være å hilse 

Anonymkode: 70d64...d54

Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde valgt å bli paranoid selv om noen gir meg en uggen følelse. Det er jo bare å være kort og konsis tilbake! De aller fleste er ikke så opptatt av hvem som liker en, ikke kaste bort tiden på det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...