Hulderen Skrevet 16. september 2023 #21 Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Min kjæreste har kort tid igjen å leve og jeg tenker på hvilke farger jeg kan ha på meg, og om jeg må ha skjørt, kjole eller bukse og hvilke sko/støvletter. Jeg er ikke spesielt damete og går i sneakers og klumpete sandaler om sommeren, og bootsaktige støvletter i vinterhalvåret. Lurer på om det er greit å ha en hvit topp med litt puff på ermene og et a-formet skjørt som går til knærne, eller? Anonymkode: 53ff1...2f7 Skjørtet høres helt fint ut. Men hvis du vil bruke den hvite toppen, så bør du ha noe mørkt (ikke nødvendigvis svart) over som demper det hvite inntrykket. F.eks en åpen jakke. 1 1
Honey Dew Skrevet 16. september 2023 #22 Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg glemte å skrive at skjørtet er svart. Det var vel mer i gamle dager at alle klærne skulle være svarte vel? Når jeg ser begravelser på tv, er det mange som har litt hvitt på seg også. Ts Anonymkode: 53ff1...2f7 Mørke/nøytrale klær, minst mulig smykker (enkle perleøredobber går fint? samt flate sko eller sko med litt hæl på.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #23 Skrevet 16. september 2023 Du kan ha på deg akkurat det du vil, sort er ikke nødvendig, eller en regel. Når det er sagt så synes jeg det du beskriver høres nydelig ut! Det kan du godt bruke. Sender deg en god klem Anonymkode: 00322...588 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #24 Skrevet 16. september 2023 Ville bare sende deg en klem. Høres ut som du er veldig sterk og har stått i mye. ❤️ Anonymkode: e82e6...baf 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #25 Skrevet 16. september 2023 Gå med akkurat det du vil. De siste begravelsene jeg har vært i den siste tiden, har hatt mennesker med klær i mange ulike farger. I et bryllup spilte de gladsanger fra Spotifylista til avdøde og familien ba alle komme i de gladeste fargene de hadde. Anonymkode: 970f7...3d8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå