Gå til innhold

Endres vennene til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har barn på slutten av barneskolen.  Leker de med de samme de var god venn med fra første og andre klasse? De samme vennene de har vært mest med hele veien? Eller har det byttet litt på? 

Om det blir endret, har det endt med at barnet ditt har hatt perioder hvor det ikke har hatt så mange? 

Anonymkode: 18d12...15f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig som barn byttet jeg hvertfall venner ofte. Byttet "bestevenn" i 1, 3, 5 og 6 klasse. Og 8., 10. og senere på vgs flere ganger også... bodde på en liten plass. Aldri slitt med venskap og har alltid hatt venner, men følte litt jeg aldri hørte til noe sted. Har ikke så mange venner på hjemstedet i voksen alder som kunne hengt med hvis jeg hadde flytta hjem..

Anonymkode: ea746...a78

Skrevet

Alle mine tre barn har byttet litt venner underveis. Og plutselig henger de sammen med dem de hang med for flere år siden. 

Anonymkode: e3602...74d

Skrevet

Har ei jente som går i 7. klasse nå. Hun er fortsatt mest sammen med de tre hun var mest sammen med i barnehagen. De er en liten gjeng som har holdt fast ved hverandre gjennom hele barneskolen. Men, hun har andre venner også, og der har det variert mer hvem hun er sammen med. Har hatt mange venner hele veien. 

Anonymkode: f00fe...e8a

Skrevet

Hvem man kommer i klasse påvirker. Begge mine byttet flere ganger klasse på barneskolen og ny klasse igjen på ungdomsskolen. Ble litt endringer blsnt vennegjengen nær de ikke lenger så hverandre hver time. 

Anonymkode: 5bb48...541

Skrevet

Eldstemann går i 10. klasse og har samme bestevenn han har hatt siden 1. klasse og de var heldige og havnet i samme klasse på ungdomsskolen også. Resten av vennegjengen består ellers av noen venner som begynte i klassen hans fra 3.-4. klasse samt noen nye han har fått på ungdomsskolen.

7. klassingen har byttet venner litt, men har hatt samme vennegjeng i 3-4 år nå og han har også fått et par nye venner som har vært nye i klassen.

5. klassingen har hatt samme vennegjeng siden 1. klasse. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...