Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sammen med en fin fyr, MEN han har litt ekstra på kroppen (det gjør meg ingenting selvsagt) ,og han går i alt for små genser/tskjorter 🤓 Forstår ikke helt hvorfor han ønsker å gå sånn. Når jeg hinter til han om at toppene kryper oppover magen, siet han bare at jeg ikke skal «blande» meg/ bry meg, og at dersom han kjøper topper som er større kommer bare kroppen hans til å SE større ut?! 😨 Må siet at han har en «seriøs» jobb det man skal kle seg fint, men knappene spriker🙄

Hjelp! 

Anonymkode: 8c74b...fa4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange er i fornektelse angående vekta.

Anonymkode: dec6c...4ae

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Har vært der...og liker ikke å se på de bildene i dag.

Det er to løsninger, mindre mat eller nye klær! Finnes masse fine klær som passer til en litt kraftigere kropp

• Liker 1
Skrevet

Hinting om vekt er det værste du kan gjøre. Han er ikke dum, og ut fra responsen så forstår han jo at dette handler om vekt, ikke klær som du hinter til. Han er skamfullt, og med denne hintingen påpeker du bare noe han er usikker på og fører han enda lengre inn i benektelsen/forsvar.

Du må slutte helt med denne hindringen. Sett deg ned med han og snakk ordentlig sammen istedenfor. Du starter med å si at du er glad i han, og du liker hvordan han ser ut. Men at noen av klærne ikke er så flatterende. Foreslå å dra på handletur sammen eks

Anonymkode: af1db...de4

• Liker 3
Skrevet

Mange feite tror de ser ut som de har muskler har på seg trange klær. Men realiteten er å det ser bare rart ut. 

Anonymkode: 37fc2...ec7

• Liker 2
Skrevet

Vanlige butikker har ikke store nok størrelser til vestlige menn. Enten drar du å handler til han på Dressman XL eller sender han dit selv. 4XL-6XL er ikke så stort som det kan høres ut som, sitter utrolig mye bedre. 
Mistenker sterkt at kjeder og produsenter prøver å spare stoff, spesielt de asiatiske, så størrelser krymper for hvert år.
Om man sammenligner klær lagd på de gamle norske fabrikkene med nye klær produsert i Kina/India osv så er klerne mye større med samme størrelse.

Anonymkode: 843fe...a70

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

at dersom han kjøper topper som er større kommer bare kroppen hans til å SE større ut?!

Dette er et fenomen som det finnes så mye informasjon om at dere ikke trenger å diskutere det en gang. Det er enighet blant dem som har klær som jobb at man ikke ser større ut ved å ha klær som passer, tvert i mot. Jeg mistenker heller at det føles som et nederlag å gå opp en størrelse. Det er en annen sak.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Det kan godt hende han går i for små klær fordi det er vanskelig å finne xxl. Han går i xl, men burde som sagt hatt xxl.

Han er ikke veldig stor, men klærne er for små….. 

I dag var vi og prøvde turklær, for han går en del tur og er på jakt osv, men når jeg sa: DEN er jo perfekt !!! så svarer han : nei jeg går ned en størrelse, vil jo ikke se helt LØK ut heller i denne store jakken (🥹🙄). Han er oppegående på alle andre område … 

Skrevet

Er et fenomen jeg aldri kommer til å skjønne meg på, som når kvinner på 110 kilo elle mer velger å gå i fiskenett som bukser. Ser jo ut som noe som selges i frysedisken. 

Siden han har en seriøs jobb vil det jo faktisk kan skade på inntrykket han gir. Var i litt samme situasjon, men isteden for at han var i fornektelse slik det høres ut her, var det mer at han var singel så lenge. Han var også sjef og behøvde ikke å bry seg. Jeg var litt manipulerende og kjøpte kopi av en del av favoritt plagene hans men i størrelser som passet og komplimenterte kroppen hans uten at det så ut som at han hadde kjøpt seg telt klær hvor de lurer seg til å tro de ikke er så store. Så gikk jeg stedet lengre hvor hvis han hadde på seg de klærne når han kom hjem fra jobb hadde jeg sex med han. Etter tre uker innså han mønsteret og endret garderoben sin helt. 

Anonymkode: c4cb0...37a

Skrevet

Du får anbefale Leger Uten Genser. 

Anonymkode: daeeb...289

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det kan godt hende han går i for små klær fordi det er vanskelig å finne xxl. Han går i xl, men burde som sagt hatt xxl.

Han er ikke veldig stor, men klærne er for små….. 

I dag var vi og prøvde turklær, for han går en del tur og er på jakt osv, men når jeg sa: DEN er jo perfekt !!! så svarer han : nei jeg går ned en størrelse, vil jo ikke se helt LØK ut heller i denne store jakken (🥹🙄). Han er oppegående på alle andre område … 

Han er ganske stor om han trenger xxl tenker nå jeg. 

Anonymkode: 2c9d6...234

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...