AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #1 Skrevet 15. september 2023 Jeg skal flytte for første gang. Hvem «glemte» dere å melde adresse endring til ? Har ikke lyst å glemme noen Anonymkode: b5957...668
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #2 Skrevet 15. september 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg skal flytte for første gang. Hvem «glemte» dere å melde adresse endring til ? Har ikke lyst å glemme noen Anonymkode: b5957...668 Har ikke meldt i fra til noen andre enn posten og Skatteetaten. Trenger man å melde fra til noen andre🤷♀️ Er 1,5 år siden jeg flyttet sist og ikke støtt på noen problemer iallfall Anonymkode: 435d5...d17
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #3 Skrevet 16. september 2023 Trenger kun å melde ifra til skatteetaten og posten. Evt arbeidsgiver om det ikke går automatisk fra folkeregisteret. Anonymkode: 4f490...7a3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #4 Skrevet 16. september 2023 Du kan bestille ganske lang ettersending av post, så får du kanskje med noen du har glemt. Men du trenger ikke melde rundt til noen. Man får jo ikke post engang. En ting jeg dreit meg ut på sist da, var å bestille pakker til gamle adresse. Adressen ligger jo inne i alle nettbutikker du har en bruker i, og det burde jo ikke være vanskelig å slette gammel adresse og legge inn ny når man bestiller, men jeg klarte to ganger å bestille til gammel og få det sendt i retur. Anonymkode: ba526...42e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå