Gå til innhold

Ridetips?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har aldri helt fått til å ri gutten, jeg. Hele stillingen er rar og jeg får ikke så mye ut av det. Ikke faller jeg inn i noen god rytme, og det føles bare kunstig og teit.

Noe hjelp å få? Tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Jalileh
Skrevet

prøv å "gynge" frem og tilbake. Vær avslappet og ikke tenk for mye på gutten i første omgang. Prøv heller å gjøre det godt for deg selv FØRST. :)

ellers så er det veldig deilig hvis gutten tar tak under rumpa og løfter litt opp. Slik at han gjør jobben.

Gjest Gjest_John_*
Skrevet
Prøv heller å gjøre det godt for deg selv FØRST. :)

:enig_anim: Helt enig, for da bruker det som regel å bli godt for han og.

Skrevet

Dette minner meg om passivitetene til den norske mannen som er vandt med å få alt servert opp i fanget - og får han ikke det sutrer han.

Det er ikke meningen at mannen bare skal igger der nei...han skal iksom hjelpe til litt da! Enhver mann bør forstå at når jenta forsøke på noe sånt, så må han gjøre det han kan for å hjelpe til litt, ikke bare ligge der!

:roll::roll:

Gjest Jalileh
Skrevet
Dette minner meg om passivitetene til den norske mannen som er vandt med å få alt servert opp i fanget - og får han ikke det sutrer han.

Det er ikke meningen at mannen bare skal igger der nei...han skal iksom hjelpe til litt da! Enhver mann bør forstå at når jenta forsøke på noe sånt, så må han gjøre det han kan for å hjelpe til litt, ikke bare ligge der!

:roll:  :roll:

kan bytte litt på vel? syns det er deilig å gjøre hele jobben selv innimellom jeg. Å se han ligge der og slappe av å nyte det.

hver sin smak. :)

Skrevet

Prøv å sitt med ryggen til han... Det er veldig godt

Skrevet

Prøv å la han sitte i en sofa (viktig at han sitter med bena ned). Sitt oppå han og ri der, det er mye lettere.

Skrevet
Jeg har aldri helt fått til å ri gutten, jeg. Hele stillingen er rar og jeg får ikke så mye ut av det. Ikke faller jeg inn i noen god rytme, og det føles bare kunstig og teit.

Noe hjelp å få? Tips?

Bare sett deg oppå ham og gni deg mot ham, mens han er inne i deg.

Sjansen er stor for at hans synes det er helt OK å ha deg oppå seg, så kan du heller bli mer avansert etterhvert. Gjør det som er godt for deg, så er det sannsynligvis godt for ham også :)

Gjest TomKrus
Skrevet

Ja, for historisk sett har det jo alltid vært mennene som bare ligger der. Og ikke kvinnene, mener jeg.

Gjest Jalileh
Skrevet
Ja, for historisk sett har det jo alltid vært mennene som bare ligger der. Og ikke kvinnene, mener jeg.

ikke sant. :forvirret:

Skrevet

Ja huff, denne norske mannen....

Skrevet

Du kan få han til å holde deg i hendene med strake armer, det hjelper.... lettere å holde balansen og ikke ramle av hesten da.. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...