AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #1 Skrevet 15. september 2023 Jeg har spredt pengene mine på mange aksjefond. De fleste har hatt god stigning. Men et par er ganske dårlige. Spesielt ett har sunket i verdi med 7% siden jeg plasserte et større beløp der for 4 år siden. Tar man med inflasjon er tapet enda større. På tide å å bytte og ta tapet? Eller skal jeg vente enda lenger i håp om at det skal bedre seg? På et eller annet tidspunkt må man vel bare innse at tiden ikke alltid er på fondets side. Anonymkode: 80769...ac9
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #2 Skrevet 15. september 2023 Hvis et fond har klart å tape penger de siste 4 årene er det åpenbart at forvalteren enten ikke har mandat til å gjøre noe som helst eller er elendig. Anonymkode: 7333b...1be
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #3 Skrevet 15. september 2023 Ja du må bytte umiddelbart. Skulle gjort det for mange år siden. Det er bare tull det som sies at man skal putte pengene i aksjefond og glemme dem de neste 5 årene. Tvert i mot må man følge nøye med og komme seg ut av dårlige fond. For dem er det mange av. Akkurat som når man investerer i enkeltaksjer. Anonymkode: 116db...7e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå