Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godt voksen kvinne som har ny kjæreste. Begge i 40 årene. Vært sammen over tre år..Så ikke helt nytt… Men vi har ikke skapt noe sammen. Ingen felles planer eller drømmer. 

Tips til hva felles mål kan være? Når man ikke har felles barn eller bolig er det vanskelig å finne noe som «limer» oss sammen. Andre som opplever det som litt vanskelig og sårt?  
Råd taes i mot med takk!

Forholdet oss i mellom er godt. Mye passion og lidenskap. Vi trener og lager mat sammen annen hver uke.Vi kan prate om alt.  Men ønsker flere fremtidsplaner sammen.. 

Anonymkode: 67380...9ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eksotisk ferietur? Blir jo et minneverdig eventyr

Anonymkode: dd540...5aa

• Liker 1
Skrevet

Enig, godt tips🙌

Skrevet

En hytte eller en ferieleilighet i utlandet? 

Jeg er også i 40 årene, og vi har kjøpt tomt og skal bygge feriehus sammen. Noe som blir vårt prosjekt i årene fremover. 

Anonymkode: 47348...1aa

Skrevet

Ja, det kunne vært veldig bra. Må ta opp alle rådene jeg får her inne🙌

Skrevet

Trene sammen mot et mål - eks et maraton hvis dere løper sammen. 

Anonymkode: 90542...ef9

Skrevet

Hvorfor må dere ha andre mål enn å ha det fint når dere er sammen?
Dersom det eneste dere kan snakke om er mat og trening, så skjønner jeg at det er litt snaut.
Hva er deres felles interesser? Film, bøker, politikk, langrenn, organisasjonsarbeid, fjellturer, stolpejakten, hytta - what?
Eller tenker du at målet er mer i kategorien sametablering?? Unger, katt, bolig, postkasse osv.?
Litt usikker på hva du egentlig lurer på.

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Andro said:

Litt usikker på hva du egentlig lurer på.

Så hvorfor svarer du hvis du ikke forstår spørsmålet :klo:

Anonymkode: dd540...5aa

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så hvorfor svarer du hvis du ikke forstår spørsmålet :klo:

Fordi det er det som fører oppegående samtaler videre; å få greie på hva folk faktisk vil vite, ved å be dem utdype og konkretisere hva de vil ha innspill på,

• Nyttig 1
Skrevet

Kan forsøke å forklare.. Meg og exmann bygget hus sammen to ganger. Hadde barna som opptok oss. Vi jobbet hardt mot felles mål. Jeg liker å utrette å skape ting. Veldig fint med kjæresten ja. Men vi er ikke knyttet sammen om du forstår. Treffes annenhver uke. Han har eget hus. Ønsker ikke å være samboer osv. Så av og til synes jeg det er vanskelig.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...