Gå til innhold

Tinder for dummies

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kort kan forklare hvordan Tinder fungerer? Jeg har registrert meg og ønsker f.eks å treffe menn mellom 40 og 50 år. Likevel kommer det fram stort sett bare yngre menn. Slik er det innenfor de andre kategoriene også. Jeg har aldri vært på Tinder før og føler meg eldgammel og dum😂🤔😂:klo:🤪

Anonymkode: bf7d2...606

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk under innstillinger. Her kan du filtrere på alder og avstand. Det er en del innstillinger. Hvor mange innstillinger avhenger litt av om du er betalende eller ikke. 

Ett tips. En del damer skriver "jeg er ikke betalende, så send melding." Men det er faktisk ikke mulig. Man må matche dersom man skal kunne sende meldinger, og da kan begge chatte. Så ikke skriv det! 

Ellers finnes det nok mange guider på nettet. 

Sørg for å ha bra bilder og ikke bare tullebilder. Bilder hvor man kler seg ut er bare teit. (med mindre du kler deg ut hele tiden) Fyllebilder er teit. Bilder med andre med på bildet er usmakelig og bilder sammen med barna er creepy (og muligens ulovlig). Gjør det ordentlig. 

Hvis du har veldig få bilder av deg selv som er tatt de siste 2 årene, så få en venninne til å ha en foto shoot med deg. Bildene bør fortelle hvem du er og signalisere hva du vil. Er du ute etter en å dele interesser ned så ta med bilder av deg som gjør ting du liker. Er du ute etter casual sex, så ta bilder med kløfta i fokus og evt noe lår, bridge el. 

Vil du ha seriøse menn så legg litt innsats i profilteksten. Jeg og mange andre seriøse menn sveiper venstre på alle uten bio uansett bilder. (med mindre du er et "bombshell". Da kanskje jeg høyresveiper bare for å se hva som skjer). Menn som vil ha casual høyresveiper på alt, så dem får du haugevis av uansett. 

Jeg er et par år for gammel for deg tydeligvis, så vi sees sikkert ikke. Men lykke til! 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...