Gå til innhold

Ville denne tegneseriestripen blitt godtatt i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble trykket for drøyt 20 år siden. I dag ville det muligens blitt oppstyr på sosiale media?

image.jpeg.df9690a09eec88aaa8a2cc5efb0c99c7.jpeg

Anonymkode: 02f07...2b1

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ble trykket for drøyt 20 år siden. I dag ville det muligens blitt oppstyr på sosiale media?

Litt amøbe at de jævlene ikke ser ut som pakistanere da... de ser ut som godt voksne norske menn med bart og et usunt kosthold som har tilbragt litt tid i Syden. Onkelen min ser ut som dem.

Da faller egentlig vitsen i grus, når poenget er at det er pakistanere som klager.

Anonymkode: 41251...c06

• Liker 6
Skrevet

Synes den var morsom jeg 🤣

Tror nok den ville passert i dag også, i alle fall for de fleste.

• Liker 5
  • Hjerte 2
Skrevet

Det er vel Karine Haaland? Hun hadde jo blitt kansellert i dag uansett hva hun tegnet.

Men stripen i seg selv tror jeg kunne passert, om den var noen andres. 

Anonymkode: cd066...2d7

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er vel Karine Haaland? Hun hadde jo blitt kansellert i dag uansett hva hun tegnet.

Ja, det er hennes, og helt enig med deg.

Jeg støtter på ingen måte Haalands negative syn på innvandring og innvandrere, men jeg har flere av bøkene hennes og de er hylende morsomme. I dem harselerer hun like gjerne med etnisk norske.

Anonymkode: 717dc...13a

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, det er Haaland.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg støtter på ingen måte Haalands negative syn på innvandring og innvandrere, men jeg har flere av bøkene hennes og de er hylende morsomme. I dem harselerer hun like gjerne med etnisk norske.

Enig i den vurderingen. Hun var sykt morsomt, men fremstår de siste årene bare bitter og sur og litt sånn Kari Jacquesson-konspiratorisk. Det er jo ikke så sjarmerende. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er helt enig med dere. 

Karine Haaland var kjempemorsom for 20 år siden, og på den tiden gav hun spark både til høyre og venstre. I dag er hun blitt en grinete høyreradikaler. Hun har selv valgt å bli uspiselig. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Enig i den vurderingen. Hun var sykt morsomt, men fremstår de siste årene bare bitter og sur og litt sånn Kari Jacquesson-konspiratorisk. Det er jo ikke så sjarmerende. 

Ja. Hvis noen fint har klart å cancellere seg selv, er det de to damene der (og Charter-Svein og noen til).

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja. Hvis noen fint har klart å cancellere seg selv, er det de to damene der (og Charter-Svein og noen til).

CHARTER-SVEIN ER EN HEDERSMANN!!!!!!!!!!!!!!   :rope:

• Hjerte 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Litt amøbe at de jævlene ikke ser ut som pakistanere da... de ser ut som godt voksne norske menn med bart og et usunt kosthold som har tilbragt litt tid i Syden. Onkelen min ser ut som dem.

Da faller egentlig vitsen i grus, når poenget er at det er pakistanere som klager.

Syntes de ser veldig pakistanske ut jeg da.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Håper det! Mine pakistanske venner lo av den!

Anonymkode: aa87b...5bc

• Hjerte 1
Skrevet
Ullvott skrev (4 timer siden):

Karine Haaland var kjempemorsom for 20 år siden, og på den tiden gav hun spark både til høyre og venstre. I dag er hun blitt en grinete høyreradikaler. Hun har selv valgt å bli uspiselig. 

Det visste jeg ikke! Jøss....

Skrevet
Ullvott skrev (4 timer siden):

Fullt spiselig den dag i dag.

Anonymkode: b62a4...455

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Syntes de ser veldig pakistanske ut jeg da.

Nei, de har til og med feil type bart.

• Liker 1
Skrevet

Syns ikke det er støtende eller noe man skal bli "kansellert" av. Overhodet. Men dette er onkelen min på 60 sin humor. Det er bare avleggs. Slapt. Dødt. 

Anonymkode: ec35a...f23

• Liker 4
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker said:

Syns ikke det er støtende eller noe man skal bli "kansellert" av. Overhodet. Men dette er onkelen min på 60 sin humor. Det er bare avleggs. Slapt. Dødt. 

Anonymkode: ec35a...f23

Har du et eksempel på hip moderne humor?

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Din onkel er altså en typisk 50 år gammel pakistaner fra 80- tallet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.9.2023 den 15.54):

Dessverre hadde den nok ikke det.

Haaland er/var vår beste avistegneserieskaper, så det er synd.

Skrevet

Er nok mange som ville blitt krenket sv ordet pakkis ja, ville vært rart ellers sånn samfunnet er blitt.

Samtidig så er det jo ett ord som faktisk i den settingen kan brukes uten at noen absolutt må trekke noe negativt ut av det.

Syns den var artig jeg😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...