Gå til innhold

Ble spurt om jeg ville ha trekant av fremmed mann på utested

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en heterofil mann i tredveårene som var på utested for å danse (ikke homofilt utested) da en fremmed mann spurte om jeg ville ha trekant helt ut av det blå. Jeg svarte nei, men tok det allikevel som et kompliment.  Jeg har lite erfaring med sex og skulle ønske kvinner var like frempå som homofile/bifile menn. Hvorfor er det alltid menn som skal sjekke meg opp? Frustrert..

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkarogg skrev (1 time siden):

Jeg er en heterofil mann i tredveårene som var på utested for å danse (ikke homofilt utested) da en fremmed mann spurte om jeg ville ha trekant helt ut av det blå. Jeg svarte nei, men tok det allikevel som et kompliment.  Jeg har lite erfaring med sex og skulle ønske kvinner var like frempå som homofile/bifile menn. Hvorfor er det alltid menn som skal sjekke meg opp? Frustrert..

Du  kunne ha spurt hva han tenkt. Kanskje han vill at du knuller dama hans 

• Liker 2
Skrevet

Du automatisk tenkte dere skulle være tre menn? Er vel relativt vanlig at det er et mann-dame par som spør på den måten..

• Liker 2
Skrevet (endret)
26 minutter siden, svartkatt said:

Du automatisk tenkte dere skulle være tre menn? Er vel relativt vanlig at det er et mann-dame par som spør på den måten..

Søren du har rett

Endret av Akkarogg
Skrevet
29 minutter siden, feliek54 said:

Du  kunne ha spurt hva han tenkt. Kanskje han vill at du knuller dama hans 

Nå angrer jeg. Svarte nei på refleks

Skrevet

Har også blitt spurt om det. Det var mannen i paret som spurte, men dama satt rett ved siden av ham og så forventningsfull ut. Jeg takket høflig nei og har egentlig ikke angret på det. Lite aktuelt å ligge med andre enn kona om hun ikke er med på festen.

Skrevet (endret)

Det er et stort kompliment og bli invitert på trekant. For en del år siden kom jeg i prat med et part ved bardisken og dama viste interesse fra første stund og ba meg ut på dans ganske fort, begynte å kysse meg i naken og greier. lang historie kort, mannen visket til meg, "dama liker deg og hun vil ha deg på trekant" Først så tenkte jeg, dette kan potensielt ødelegge forholdet deres, men dama var så digg så klarte ikke å takke nei. Ble med dem hjem, og vi holdt på hele natten. Det er en opplevelse jeg aldri kommer til å glemme. Jeg var i midten av 20 åra og de var i midten av tretti åra. Ohh for en opplevelse!!!

Endret av kalaush
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...