AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #21 Skrevet 15. september 2023 Jeg hadde prøvd pevaryl istedet for canesten. Med vagitorie. Også reseptfri. Jeg har bedre erfaring med den enn canesten. Anonymkode: 54576...90b
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #22 Skrevet 15. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har prøvd fuconazol og har ikke fått noen bivirkninger. Den gjorde derimot ikke noe mot soppinfeksjonen. Anonymkode: 6e310...7e2 Da kan man enten ta den som en kur (over flere uker etter beskjed fra lege), eller at man rett og slett ikke har sopp. Anonymkode: 28d4c...dd1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #23 Skrevet 15. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde prøvd pevaryl istedet for canesten. Med vagitorie. Også reseptfri. Jeg har bedre erfaring med den enn canesten. Anonymkode: 54576...90b Men nå har TS faktisk fått beskjed fra lege om å ta fluconazol. Ikke pevaryl og ikke canesten. Anonymkode: 28d4c...dd1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #24 Skrevet 15. september 2023 Jeg har stått på langtidsbehandling med Fluconazol på grunn av stadig tilbakevendende sopp. En tablett i uken i et år. Bittelitt vondt i magen helt i starten, ellers ingen bivirkninger. Anonymkode: db2cb...0a1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå