Gå til innhold

iPhone 15 plus vs. 12 pro vs. 15 pro max

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har peiling på dette?
Forskjell i praksis på iPhone 15 plus og iPhone 15 pro max? Vil jeg som ikke driver med Instagram merke forskjell? Er kameraet på iPhone 12 pro mye dårligere enn på en iPhone 15 plus? Vil gjerne ha rosa telefon, men kjedelig om det ellers ikke er noen oppgradering av min 12 pro. 

Anonymkode: a1cc7...4af

Skrevet

Pro max har tynnere rammer og 120 hz skjerm. Kjappere prosessor, bedre grafikk, bedre kamera.

Skrevet
Fountaine skrev (27 minutter siden):

Pro max har tynnere rammer og 120 hz skjerm. Kjappere prosessor, bedre grafikk, bedre kamera.

Takk for svar! Har du greie på om 15 har bedre kamera enn 12 pro? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Takk for svar! Har du greie på om 15 har bedre kamera enn 12 pro? 

15 har 48 mp på hovedkameraet, mens 12 har bare 12 mp.

• Liker 1
Skrevet
Fountaine skrev (6 minutter siden):

15 har 48 mp på hovedkameraet, mens 12 har bare 12 mp.

Tusen takk! Er ikke sikker på hvordan det vil påvirke den synlige kvaliteten🤭 men høres jo mye bedre ut hvertfall!

Klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal være fornuftig og velge 15 plus, eller gå for det beste og velge 15 pro Max. Betaler ned pr mnd, og ser at det er ca 80kr mnd som skiller dem. Da er det kanskje verdt å gå for pro?  
uansett, takk for hjelpen! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tusen takk! Er ikke sikker på hvordan det vil påvirke den synlige kvaliteten🤭 men høres jo mye bedre ut hvertfall!

Klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal være fornuftig og velge 15 plus, eller gå for det beste og velge 15 pro Max. Betaler ned pr mnd, og ser at det er ca 80kr mnd som skiller dem. Da er det kanskje verdt å gå for pro?  
uansett, takk for hjelpen! 

Jeg hadde gått for pro max hvis jeg først skulle kjøpt. 120 hz skjerm er også mye bedre enn 60 hz.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...