Madison Skrevet 8. november 2002 #21 Skrevet 8. november 2002 Ugh, lukta holder lenge Tror jeg smakte det en gang da jeg var liten.. Kommer ikke til å gjøre det igjen
Sofia Skrevet 8. november 2002 #22 Skrevet 8. november 2002 Uhmmm...jeg spiser det med masse majones på. Det er skikkelig godt. Datteren min på 5 spiser nesten bare det på brødmaten, hun også med majones. Sunt er det også..... Jeg har spist mengder i årenes løp, og har fått skikkelig teken på å åpne boksen uten å søle... Ang den historien, nå finnes det jo slike høvelige lokk til å ha på boksen...
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 8. november 2002 #23 Skrevet 8. november 2002 Ehm... Egentlig... Så har jeg aldri turt å smake! :oops:
Gjest Janna Skrevet 8. november 2002 #24 Skrevet 8. november 2002 Makrell i tomat er godt det! Det lukter fælt ja, men sunt er det, og godt smaker det! :blunke:
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 8. november 2002 #25 Skrevet 8. november 2002 Vinga: Kan du sammenligne smaken med noe? Så KANSKJE jeg tør å smake! :blunke:
Gjest Janna Skrevet 8. november 2002 #26 Skrevet 8. november 2002 Makrell smaker... Makrell God fisk! Litt ørret-aktig kanskje.
Johanna Skrevet 9. november 2002 #27 Skrevet 9. november 2002 Makrell i tomat er godt ja. Det er faktisk yndlingspålegget til dattera mi. Sunt og godt pålegg!!!
Mette Skrevet 9. november 2002 #28 Skrevet 9. november 2002 Makrell i tomat er godt :D Sundt for helse og kropp :D Vi spiser det i perioder,så blir vi lei og har et godt opphold, før vi gyver løs på flykrasjet igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå