AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #1 Skrevet 15. september 2023 Har bodd med min katt i 6 måneders tid ett sted med andre katter, hun har blitt veldig glad i den ene katten der. Fra jeg fikk henne (ett års tid) har hun ikke bodd med andre katter, men skal nå flytte derfra og er usikker på om jeg har samvittighet til å ta henne fra disse kattene som hun har blitt så glad i? Trenger tips. Anonymkode: 46d5d...b6c
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #2 Skrevet 15. september 2023 Kan du skaffe deg en katt til slik at hun får en venn videre? Anonymkode: 263a7...4cc
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #3 Skrevet 15. september 2023 Slutt da, katter er ikke flokkdyr, men individualister. Katten kommer til å storkose seg alene og den treffer fortsatt andre katter ute. Helt utrolig at folk som skaffer seg dyr ikke vet slike grunnleggende ting! Katter er også nattdyr og bør derfor få være ute på natten, med mindre det er for kaldt, selvfølgelig. Anonymkode: ea34c...38e
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #4 Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Slutt da, katter er ikke flokkdyr, men individualister. Katten kommer til å storkose seg alene og den treffer fortsatt andre katter ute. Helt utrolig at folk som skaffer seg dyr ikke vet slike grunnleggende ting! Katter er også nattdyr og bør derfor få være ute på natten, med mindre det er for kaldt, selvfølgelig. Anonymkode: ea34c...38e Arrogant svar. Alle som har hatt flere katter som har gått godt sammen og sett reaksjonen til gjenværende katt når en går bort, ser at livskvaliteten går ned. Helt utrolig at folk uttaler seg om ting de ikke vet noe om. Anonymkode: 9a88f...ce1 1
Vikk Skrevet 16. september 2023 #5 Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Slutt da, katter er ikke flokkdyr, men individualister. Katten kommer til å storkose seg alene og den treffer fortsatt andre katter ute. Helt utrolig at folk som skaffer seg dyr ikke vet slike grunnleggende ting! Katter er også nattdyr og bør derfor få være ute på natten, med mindre det er for kaldt, selvfølgelig. Anonymkode: ea34c...38e Hahaha alltid gøy å se tullingene som dukker opp på sånne steder som det her. Tror nok jeg vet mer grunnleggende om katter enn deg når jeg er klar over at katta kan bli deprimert. Som om ikke hun blir knyttet til andre katter uansett. Og ja katta stooorkoser seg ute når hun vil, så ikke tenk på det. Noe mer du har på lager som jeg ikke er klar over? 😌 På tide å komme seg ut i frisk luft og få noe produktivt å gjøre enn å sitte på nett og kommentere fjas 1 1
Vikk Skrevet 16. september 2023 #6 Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kan du skaffe deg en katt til slik at hun får en venn videre? Anonymkode: 263a7...4cc Det er mulig, ser på alle alternativ. Vil jo hun skal være så glad som mulig 🫶🏽
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #7 Skrevet 16. september 2023 Vikk skrev (2 timer siden): Hahaha alltid gøy å se tullingene som dukker opp på sånne steder som det her. Tror nok jeg vet mer grunnleggende om katter enn deg når jeg er klar over at katta kan bli deprimert. Som om ikke hun blir knyttet til andre katter uansett. Og ja katta stooorkoser seg ute når hun vil, så ikke tenk på det. Noe mer du har på lager som jeg ikke er klar over? 😌 På tide å komme seg ut i frisk luft og få noe produktivt å gjøre enn å sitte på nett og kommentere fjas Og du er sikkert en sånn tulling som menneskeliggjør dyr og tillegger det et følelsesliv de overhode ikke har. Anonymkode: ea34c...38e
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #8 Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Arrogant svar. Alle som har hatt flere katter som har gått godt sammen og sett reaksjonen til gjenværende katt når en går bort, ser at livskvaliteten går ned. Helt utrolig at folk uttaler seg om ting de ikke vet noe om. Anonymkode: 9a88f...ce1 Jeg vet masse om katter og jeg er ikke av typen som tillegger dyr menneskelige egenskaper, tvert i mot klarer jeg å skille dette. Katter er ikke flokkdyr, ferdig snakket. Anonymkode: ea34c...38e
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #9 Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg vet masse om katter og jeg er ikke av typen som tillegger dyr menneskelige egenskaper, tvert i mot klarer jeg å skille dette. Katter er ikke flokkdyr, ferdig snakket. Anonymkode: ea34c...38e Anonymkode: 4e7f0...d44 1
Vikk Skrevet 16. september 2023 #10 Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vet masse om katter og jeg er ikke av typen som tillegger dyr menneskelige egenskaper, tvert i mot klarer jeg å skille dette. Katter er ikke flokkdyr, ferdig snakket. Anonymkode: ea34c...38e Åh, trodde katter gikk på skolen også jeg nemlig 🤔 Du mener at dyr ikke har følelser som andre skapninger, eller? For noe fjas. Spurte ikke deg om hvordan du er eller din mening om noe annet enn å flytte katten MIN. Tror du må lese igjen og gå deg en tur
Vikk Skrevet 16. september 2023 #11 Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Og du er sikkert en sånn tulling som menneskeliggjør dyr og tillegger det et følelsesliv de overhode ikke har. Anonymkode: ea34c...38e Takk for at du gjør starten på dagen min underholdene, men jeg har verdifull tid som jeg ikke har tenkt å kaste bort på sånne som deg, som sitter anonymt på forum og kaster bort livet sitt. Ha en fin helg 🫶🏽
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå