Gå til innhold

Hengepupper

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Men når man er 26 år liksom? Skjønner det hvis man er 40…

Anonymkode: 7a523...8f7

Yngre kvinner med tunge pupper som henger litt er da sexy 😛 Gjerne 18 år og ❤️😊

Anonymkode: 6a005...c46

Videoannonse
Annonse
Gjest MisterMister
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hva syns dere menn om pupper som ikke strutter rett fram? Henger, men er medium/store… Turn off?

Pupper er fantastisk, uansett størrelse eller form! Jeg har hatt kjærester med store pupper, og jeg har hatt kjærester med så å si helt flate, alle var vidunderlig!! Jeg tente på dem alle 😍 Medium/store, som henger, høres fantastisk ut, Jeg tar meg friheten til å svare for mange menn, vi elsker det ❤️

Skrevet

Det avhenger og det er uansett "totalpakka" som avgjør, men det skal vel utrolig mye til for at man går i kjelleren bare fordi "puppene ikke er i orden".

Selv foretrekker jeg små i håndfullstørrelsen. Det er det jeg syns er mest attraktivt og foretrekker om jeg får velge fritt. Men jeg får jo ikke velge fritt. Puppene henger jo fast på en person, så hun kommer med på lasset. I tillegg så må jo hun også syns jeg er attraktiv ellers blir det ikke noe ut av. Pupper blir derfor en ting som bare ... er. Og man leker med de puppene man "har".

Det skal også sies at pupper ikker er så viktig for min del. Det faktumet at vi faktisk har sex er langt viktigere enn hvordan puppene ser ut, hvor store de er og hvordan de henger. Litt flåsete; det at pikken min er begravd dypt inni henne tar langt mer oppmerksomhet enn hvordan puppene er.

@TS: du har de puppene du har. Din kropper er sånn den er, og det at du er komfortabel med egen kropp gir langt større utslag på "sexy-skalaen" enn hva en puppe-fiks ville klart å få til. Selvtillit og å være komfortabel med egen kropp er mye mer attraktivt enn noe annet.
(og om du ikke er fornøyd med egne pupper, spør deg selv hvorfor og hva som skal til for at du blir komfortabel med dem. )

• Liker 1
Skrevet
Even Tuell skrev (3 minutter siden):

Det avhenger og det er uansett "totalpakka" som avgjør, men det skal vel utrolig mye til for at man går i kjelleren bare fordi "puppene ikke er i orden".

Selv foretrekker jeg små i håndfullstørrelsen. Det er det jeg syns er mest attraktivt og foretrekker om jeg får velge fritt. Men jeg får jo ikke velge fritt. Puppene henger jo fast på en person, så hun kommer med på lasset. I tillegg så må jo hun også syns jeg er attraktiv ellers blir det ikke noe ut av. Pupper blir derfor en ting som bare ... er. Og man leker med de puppene man "har".

Det skal også sies at pupper ikker er så viktig for min del. Det faktumet at vi faktisk har sex er langt viktigere enn hvordan puppene ser ut, hvor store de er og hvordan de henger. Litt flåsete; det at pikken min er begravd dypt inni henne tar langt mer oppmerksomhet enn hvordan puppene er.

@TS: du har de puppene du har. Din kropper er sånn den er, og det at du er komfortabel med egen kropp gir langt større utslag på "sexy-skalaen" enn hva en puppe-fiks ville klart å få til. Selvtillit og å være komfortabel med egen kropp er mye mer attraktivt enn noe annet.
(og om du ikke er fornøyd med egne pupper, spør deg selv hvorfor og hva som skal til for at du blir komfortabel med dem. )

Fint svar, syns jeg ☺️

Skrevet

Er magnet til damer med mindre pupper enn meg selv.

Vet ikke hvordan jeg skal tolke det. 

Skrevet

Er så glad for at mine har blitt lange og flate. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eh nei. Silikonpupper kan også henge/være myke. 

Anonymkode: 20244...941

OK😅🤷

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvordan er struttende mer sexy? Og må man ha sexy, struttende pupper for å ha god sex eller masse kos?

Anonymkode: 4c997...708

Kan ikke forklare hvorfor struttende pupper er mer sexy 

Skrevet

Pupper er kun turn off når de er fylt med silikon. Ellers kan de være store, små, flate, henge eller strutte...

Anonymkode: 2702b...b37

• Liker 3
Skrevet
15 hours ago, Anonymus Notarius said:

Når man har store pupper, vil de som oftest henge uansett alder. Tyngdekrafta gjelder også for 26-åringer... 

Det er bare små pupper som ikke får noe heng (med mindre man har silikon).

Hvor små er små da? Jeg er 29 år, har A cup og puppene mine henger. Av og til føler jeg de er som tomme skinnposer etter mange år med amming. Vurderer å bare fjerne alt så jeg kan gå toppløs i hagen uten å fornærme naboene 🤭

Anonymkode: 35406...c53

• Hjerte 1
Skrevet

Må bare tilføye i denne tråden: Pupper som henger fast i ei dame jeg liker er sexy, uansett. Uten unntak.

Da kan til og med struttende silikonpupper være sexy :) 

• Nyttig 1
Skrevet

Ikke bare henger mine etter amming og vekt som har variert. Jeg har én størrelse i forskjell på de. En pupp er 80C og den andre 80D. Og de har da selvfølgelig ulik form i tillegg. To partnere gjennom livet har kommentert dette i en intim situasjon. Og en tredje sa "heldigvis har du sykt digg rumpe!".

Det er kjipt å være født sånn. Merker det spesielt nå når han jeg har møtt, og håper å dele resten av livet med, er sykt sexy og omtrent fri for skavanker. 

Men jeg prøver å drite i det, fortrenge det, og bare være meg selv som nyter han og sexen. Jeg er i utgangspunktet veldig trygg på meg selv og slipper meg løs under sex.

Anonymkode: ce072...81f

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvor små er små da? Jeg er 29 år, har A cup og puppene mine henger. Av og til føler jeg de er som tomme skinnposer etter mange år med amming. Vurderer å bare fjerne alt så jeg kan gå toppløs i hagen uten å fornærme naboene 🤭

Anonymkode: 35406...c53

Joda, små pupper kan sikkert også henge dersom de har mista mye fylde. Men da er det den manglende fylden som gjør at de henger, og ikke det at de er for tunge.

A-cup sier veldig lite, for 65A er noe veldig annet enn 95A ;) Jeg har 65A, og jeg kan ikke se for meg at mine noen gang skal kunne komme til å henge. Kanskje når jeg blir veldig gammel :ler:

Skrevet

Digger hengepupper som henger ned i ansiktet mitt når hun rir meg😛

Anonymkode: 1b80f...877

Skrevet
Anonymus Notarius skrev (23 timer siden):

Når man har store pupper, vil de som oftest henge uansett alder. Tyngdekrafta gjelder også for 26-åringer... 

Det er bare små pupper som ikke får noe heng (med mindre man har silikon).

Eller har ammet..

Anonymkode: 1ebe8...cbc

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.9.2023 den 12.57):

Men når man er 26 år liksom? Skjønner det hvis man er 40…

det er helt naturlig at de henger litt.  synes det ser flott ut uansett om du er ung.

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Ikke bare henger mine etter amming og vekt som har variert. Jeg har én størrelse i forskjell på de. En pupp er 80C og den andre 80D. Og de har da selvfølgelig ulik form i tillegg. To partnere gjennom livet har kommentert dette i en intim situasjon. Og en tredje sa "heldigvis har du sykt digg rumpe!".

Det er kjipt å være født sånn. Merker det spesielt nå når han jeg har møtt, og håper å dele resten av livet med, er sykt sexy og omtrent fri for skavanker. 

Men jeg prøver å drite i det, fortrenge det, og bare være meg selv som nyter han og sexen. Jeg er i utgangspunktet veldig trygg på meg selv og slipper meg løs under sex.

Anonymkode: ce072...81f

Så godt å høre at du prøver å drite i det for på ett ekte kvinnfolk så skal ikke alt være helt identisk. Og tenk så positivt med forskjellig størrelse, ene dagen liker jeg stor pupp og en annen dag liker jeg en litt mindre pupp 🤩

Skrevet

Henge pupper eller itte, det som er størst turn off (for meg) er hvis jeg ikke får kose med de 🙈 men hvis jeg får kose og tukle med det så bryr jeg meg ikke om åssen de er 🤩 og så kan det være en dag jeg virkelig liker at de henger litt og en annen dag så kunne jeg ønske de var sikkelig faste pupper men det viktigste er hvem puppene sitter på og at de passer kroppen 

Skrevet

Elsker hengepupper på damer 40 pluss. De passer ofte til kroppen.. Mens på de under 25 er det annerledes men heller hengepupper enn faste.. 

Anonymkode: d4355...9d0

Skrevet

Har med årene blitt langt mer fornøyd med mine egne. Når jeg var yngre ville jeg at de skulle være større, men nå som jeg er i midten av 30 årene og ser store hengepupper i garderober.... Fornøyd med mine egne små håndfuller som strutter, selv etter 3 ammeperioder.

Anonymkode: bdf6e...aa8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...