AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #1 Skrevet 15. september 2023 Åh, jeg kjenner en, som konsekvent kverulerer. Hele tiden skal personen «ta igjen» for noe som jeg har sagt. Noen ganger har jeg vært spydig, men vedkommende får aldri med seg hva vi snakker om. Så av og til er kommentaren fra meg egentlig velfortjent!!! Arrg😂 Kjenner du deg igjen? Vedkommende må hele tiden få alt forklart og tenker sjelden en tanke selv.. Og stille spørsmål femten ganger i samme samtale, men skjønner ikke at hn har fått svar på det hn spør om fordi det handler om at hn ikke kan lage en konklusjon selv. Hvis det ikke finnes noen løsning på et problem, så må jeg bestemme at løsningen ikke finnes eller finne et alternativ. Og samtidig blir hn irritert for at hn aldri får bestemme…. Hn svarer aldri på det jeg spør om, hvis vi skal avtale noe m.m. For å peke på hva det er som irriterer meg, så er det kort forklart at alle samtaler blir komplisert. Og jeg mener hver eneste samtale😫 Hva skal man gjøre ned sånt?😂 Anonymkode: 84c91...fa5
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #2 Skrevet 15. september 2023 Åja.. jeg glemte å fortelle..Så fikk han hele familien sin med på det også, at det er en diagnose inne i bildet. Så hver gang jeg oppsøkte noen for å fortelle at jeg ikke har det bra, så syns alle at jeg skulle dra til psykolog. Det kaller jeg psykisk mishandling. Så til deg TS; Tankestien du er på veinedover nå er potensielt farlig for den det gjelder. Dumt å flokke seg sammen med kollegaene sine får å ekskludere en person omkring narsissist / psykopatbegrepet. Plutselig blir vedkommende ensom fordi ingen liker h*n.. og det vil du vel ikke bidra til? Anonymkode: 84c91...fa5
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #3 Skrevet 16. september 2023 Svarer du deg selv? Anonymkode: 11a46...7e9 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #4 Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Svarer du deg selv? Anonymkode: 11a46...7e9 Snakker med seg selv i samme innlegg også Anonymkode: 0d883...87a 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #5 Skrevet 16. september 2023 En som gnager på nerven min? Nevropati? Anonymkode: b2d3a...3bf 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #6 Skrevet 16. september 2023 Dette var forvirrende. Noen eksempler ville ha hjulpet. Anonymkode: 30455...5ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå