Pasha Skrevet 22. januar 2006 #1 Skrevet 22. januar 2006 (endret) Plager dere litt mer jeg. Jeg har som sagt i en tidligere tråd lyst til å ha calla blomster i bryllupet mitt. Trur dere det vil passe til denne kjolen Kjolen min Har dere evt noen andre forslag for hva som kan passe til den? Vil ha en ganske enkel bukett. Endret 22. januar 2006 av IdaH
Lassie Skrevet 22. januar 2006 #2 Skrevet 22. januar 2006 Ikke er jeg Frsepulver og ikke er jeg Bjørnsdatter, men jeg tror at en Cala bukett kan bli veldig veldig fint, jeg!!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 22. januar 2006 #3 Skrevet 22. januar 2006 Fin du er! Ser ut til at du har valgt en kjole som ikke er kjempevanskelig å finne brudebukett til Du kan bruke det meste, faktisk. (noen kjoler har masse tyll utenpå, har spesielle farger, masse pynt osv, og da er det mer vrient) Callabukett kan du fint bruke! Hvis du vil ha litt heng på buketten din, så ville jeg hatt noe som ikke henger rett ned, men gjerne i en liten bue eller en lett S-form.
Pasha Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2006 (endret) Kanskje cala var en god ide da. siden dere begge to sier så er i allefall det jeg vil ha. Så på buketten til "Brud i somme" som ligger i galleriet. Noe sånt noe kanskje? Trur dere det vil passe? Endret 22. januar 2006 av IdaH
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 22. januar 2006 #5 Skrevet 22. januar 2006 Det vil passe helt fint Du kan til og med ha andre farger på callaene, hvis du har lyst
Gjest vimse Skrevet 22. januar 2006 #6 Skrevet 22. januar 2006 Jeg er heller ingen av de du ønsket svar fra, men jeg synes denne var fin jeg da... bukett Nr tre fra venstre, øverste rekke.
Pasha Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2006 bedre overskrift nå ? ja det var en stillig bukket vimselims
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 22. januar 2006 #8 Skrevet 22. januar 2006 Den var fin, Vimselims, men det var en litt rar vinkel på bildet, så det synes nesten ikke at det er en armbukett slik som den første IdaH så på, bare med 3 calla og litt halshogget ornitogalum
Gjest vimse Skrevet 22. januar 2006 #9 Skrevet 22. januar 2006 Ikke vet jeg hva en armbukett er heller, men jeg synes den var fin siden IdaH snakket om Calla, og de dråpene som da kanskje er Ornitogalum(?), tok opp dekoren i kjolen.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 22. januar 2006 #10 Skrevet 22. januar 2006 (armbukett er en bukett som skal ligge over armen, (sånn som brud i sommer sin callabukett) ikke holdes i hånda i et håndtak)
Pasha Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #12 Skrevet 22. januar 2006 Hva trur dre er best til min kjole da jenter? En armbukett? eller en vanlig holde i håndabukett? Hva da med knappenålsblomst til mannen? Må jo ha noe som matcher min bukett
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2006 #13 Skrevet 22. januar 2006 Hva trur dre er best til min kjole da jenter? En armbukett? eller en vanlig holde i håndabukett? Hva da med knappenålsblomst til mannen? Må jo ha noe som matcher min bukett ← Blomsten til mannen din vil vel da bestå av hovedblomsten i buketten din + en annen kanskje, kommer litt an på størrelsen, og noe brudeslør/grønt. Jeg tror kanskje jeg ville valgt en holde i hånden-bukett til kjolen din. Personlig synes jeg favnbuketter er finest til litt "gammeldagse" kjoler hvis du skjønner? Også er jeg enig med Bjørnsdatter ang henget
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 22. januar 2006 #14 Skrevet 22. januar 2006 Tror begge deler vil bli fint, og ang. henget så synes jeg at det også bør være veldig lett og transparent, ikke med masse blomster som henger nedover, men kun grønt som "snor" seg ned, evt. med en enkelt liten blomst eller perler (siden du skal ha perlesmykker også) på. Så litt nærmere på det andre bildet av kjolen, der den henger på hengeren, for det er den samme kjolen, ikke sant? Da så jeg detaljen som hang fra venstre hofte, den så jeg ikke på bildet med deg i kjolen På grunn av den synes jeg henget bør være veldig transparent, så det ikke konkurrerer med kjolen.
Huldra:) Skrevet 22. januar 2006 #15 Skrevet 22. januar 2006 Ville valgt en ganske enkel bukett jeg, for jeg synes kjolen din hadde så mye liv og mønster i seg som det var. Hvite cala eller orkideer tror jeg kan passe bra :rosasmil:
Pasha Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #16 Skrevet 22. januar 2006 Er samme kjole ja. Er kanskje en ide ja... Bukett og kjole bør jo ikke utkonkurerre hverandre akkuatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå