Gå til innhold

Tinder profil til mann, hvor går grensen på trenings og fjellturbilder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mann som er glad i å trene og gå på fjelltur, men tar veldig lite bilder av meg selv på trening og fjelltur. Men så flommer jo Tinder og andre lignende plattformer over av trening og fjellturbilder. Jeg hører også en god del diskusjoner her inne om at det er litt i overkant mange bilder av oss menn i baris og på fjelltur, men hvilket bilder er innenfor rammen? 

Det skal også sies at jeg er i midten av 40 årene, og det bør vel også vurderes når velger bilder. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det holder med ett bilde fra hver aktivitet, maks to, velg et par som er litt spesielle eller kule. Feks med best utsikt eller noe. 

Da vet jeg jo at du liker fjelltur, eller i allefall kommer deg opp på en topp 😅

Anonymkode: 21316...680

• Liker 1
Skrevet
  • Jeg synes det holder med ett bilde fra hver aktivitet

Så husk. Ett bilde for mye, og du er ute.. 🙄

Anonymkode: 81215...1f8

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så husk. Ett bilde for mye, og du er ute.. 🙄

Nei man er ikke det. Men det holder når en skal vise en bred skala av interesse, 1-2 bilder og ikke 5-10 av det samme uansett hva det er

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei man er ikke det. Men det holder når en skal vise en bred skala av interesse, 1-2 bilder og ikke 5-10 av det samme uansett hva det er

Vel. Jeg harselerer litt med det, for damer på Tinder er ekstremt kresne og samtidig veldig tiltrukket av de som er flinke til å utnytte mediet (Tinder, i dette tilfellet). Det er enten/eller. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Vel. Jeg harselerer litt med det, for damer på Tinder er ekstremt kresne og samtidig veldig tiltrukket av de som er flinke til å utnytte mediet (Tinder, i dette tilfellet). Det er enten/eller. 

Ja, skjønner det kan være kjipt, tinder er en krigssone nesten

Skrevet

For meg (kvinne som ser etter menn på din alder), så er det greit med 1-2 bilder fra en fjelltopp. 
Men jeg sveiper øyeblikkelig venstre på baris-selfies på treningssenter eller speil. 

Anonymkode: 1337b...8da

• Liker 5
Skrevet

Når vi har jentekveld og vil ta helt av kobler vi tinder på tv-skjerm og shotter hver gang det dukker opp noen med fjellbilder. Trenger vel ikke si mer 😄

Ett bilde fra et fjell er ok, men ligger det bilde etter bilde med kjedelige naturbilder mister jeg fort piffen. Vis meg heller noe jeg ikke har sett før. Gjerne i baris. 

Mulig dette kanskje er et "lokalt" problem, da jeg har mange av norges vakreste fjelltopper rett utenfor døra. "Alle" går på fjellet her. Lurer ikke meg med et bilde fra instatoppen liksom 🤣 (Reinebringen)

Anonymkode: d43cf...471

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Hadde jeg (mann) skulle tatt en shot for hvert toppturbilde eller treningsbilde jeg får opp av jenter på Tinder så hadde jeg vært snydens drita før jeg hadde passert 4 profiler. Kanskje 3.

Det er jo absolutt ingenting annet enn topptur og treningsbilder. Kanskje ett og annet trutmunnbilde og bilde med en vanvittig utringning. Og, her snakker vi alderen 35-45. Det er bare ikke interessant altså.. 🥴

Anonymkode: d21b6...81e

• Liker 1
Skrevet

Hvis det bare er trenings-/turbilder, vil man kanskje tro at det er det eneste du gjør.

Poenget er jo å vise hvem du er. Hvis man går på tur fem ganger i året, men leser bøker og spiller sjakk alle de andre dagene, blir det jo misvisende å bare legge ut turbilder.

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Når vi har jentekveld og vil ta helt av kobler vi tinder på tv-skjerm og shotter hver gang det dukker opp noen med fjellbilder. Trenger vel ikke si mer 😄

Ett bilde fra et fjell er ok, men ligger det bilde etter bilde med kjedelige naturbilder mister jeg fort piffen. Vis meg heller noe jeg ikke har sett før. Gjerne i baris. 

Mulig dette kanskje er et "lokalt" problem, da jeg har mange av norges vakreste fjelltopper rett utenfor døra. "Alle" går på fjellet her. Lurer ikke meg med et bilde fra instatoppen liksom 🤣 (Reinebringen)

Dere må bli fulle fort på de kveldene 🤣

Jeg bor i et annet land i Europa, og det er bare fjelltoppbilder her også. I Sør-Europa var de byttet ut med strandbilder i bar overkropp. I Japan var det pokemon (Tinder i Japan er kaotisk).

Selv sveiper jeg vekk alle bare overkropper generelt. Og alle bilder på treningssenter. Det er fint å trene, jeg gjør det flere ganger i uka selv, men jeg har ALDRI følt for å ta bilde av meg selv mens jeg trener.

Anonymkode: b73d4...705

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hehehe latter er også en tilfredsstillelse 

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Bare si i fra, jeg kan sende så mye fjellturbilder dere trenger for å bli skikkelig dritings. Jeg kan til å med rive i et par baris-bilder hvis du spør pent. Men dicpics sender jeg ikke uansett hvor mye du maser. 🤣

Skrevet
17 minutter siden, ti10 said:

Hvis det bare er trenings-/turbilder, vil man kanskje tro at det er det eneste du gjør.

Poenget er jo å vise hvem du er. Hvis man går på tur fem ganger i året, men leser bøker og spiller sjakk alle de andre dagene, blir det jo misvisende å bare legge ut turbilder.

Så bilde av meg mens jeg ligger slakta på sofaen og ser på Netflix er innafor? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men dicpics sender jeg ikke uansett hvor mye du maser. 🤣

Kjipt, for da går de garantert glipp av masse champagne 🤣

Skrevet

Du får ikke mange likes som mann uten topptur- og skibilder for å si det sånn...

Anonymkode: dcc9d...8e0

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du får ikke mange likes som mann uten topptur- og skibilder for å si det sånn...

Anonymkode: dcc9d...8e0

Er det jeg merker også.. Litt kjipt, for jeg er egentlig en ganske fin fyr 🤣

Jeg har bare ikke behov for eller ønske om å gå toppturer og ta bilder av det.

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Dere må bli fulle fort på de kveldene 🤣

Jeg bor i et annet land i Europa, og det er bare fjelltoppbilder her også. I Sør-Europa var de byttet ut med strandbilder i bar overkropp. I Japan var det pokemon (Tinder i Japan er kaotisk).

Selv sveiper jeg vekk alle bare overkropper generelt. Og alle bilder på treningssenter. Det er fint å trene, jeg gjør det flere ganger i uka selv, men jeg har ALDRI følt for å ta bilde av meg selv mens jeg trener.

Anonymkode: b73d4...705

Det har blitt vanvittig mange bilder av berter som driver med styrketrening i det siste. Du løfter en tung dings altså? Gratulerer? Hundre poeng og gullstjerne?

Anonymkode: ac614...fb9

Skrevet

Noen liker akkurat det dere selv også liker, så synd? 

Alt jeg drømmer om er en mann som liker å gå tur, siden exn min var en kjedelig tur partner i mange herrens år som har gått tapt i sanden av å være ensom eller kjede seg innendørs med han. 

Anonymkode: f5411...280

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Noen liker akkurat det dere selv også liker, så synd? 

Alt jeg drømmer om er en mann som liker å gå tur, siden exn min var en kjedelig tur partner i mange herrens år som har gått tapt i sanden av å være ensom eller kjede seg innendørs med han. 

Anonymkode: f5411...280

Jeg vil si det er en enormt stor forskjell på å gå tur og å gå toppturer samt lange fjellvandringer.

Jeg selv liker å gå tur, både i nærområdet og rusle rundt i byer, men har ikke noe enormt behov for toppturer og å "utfordre meg selv" fordi instagram vil ha bilder av det.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...