Gå til innhold

Opererte brystene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kan man bære og løfte litt ting og tang etter brystoperasjon? Og hvor mye kan en bære? 

Må en alltid ha plaster ved arret etter en har dusjet? 

Anonymkode: d8602...045

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Når kan man bære og løfte litt ting og tang etter brystoperasjon? Og hvor mye kan en bære? 

Må en alltid ha plaster ved arret etter en har dusjet? 

Fikk du ikke noe info? Spørs jo sikkert litt på hvilken brystoperasjon du har hatt.

Arr skal tapes i mange mnd. (Om du vil ha pene arr da)

Anonymkode: 9887e...906

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Fikk du ikke noe info? Spørs jo sikkert litt på hvilken brystoperasjon du har hatt.

Arr skal tapes i mange mnd. (Om du vil ha pene arr da)

Anonymkode: 9887e...906

Har ikke fått beskjed om noe egentlig. 

Skrevet

Er noen år siden jeg gjorde det. Men google har mange svar 😉 mener du ikke bør løfte tungt på 4-6 uker. Men småting går fint, mener lett husarbeid etter to uker var greit, hvis du var i formt til det. 

Jeg hadde ikke barn da, så det var heldigvis ikke et problem. 

Kan ikke huske hvordan det var med tape. Tror jeg burde vente en uke med dusjing. 

Alt i alt er reduksjonen noe av det beste jeg har gjort for kropp og selvfølelsen. Har nesten ikke arr i dag. 

Anonymkode: 157c9...0aa

• Liker 1
Skrevet

Tapen skal være på tul den detter av. Dusjing etter 1 uke, løft husker jeg ikke.

Anonymkode: 80b14...8e4

Skrevet

Tror jeg dusjet etter en ukes tid, tok av bandasjene samtidig og byttet ut med tape. Tapen skulle jeg bruke i flere måneder tror jeg, men jeg var allergisk så måtte slutte ganske fort. Jeg levde som vanlig med én gang, men prøvde å unngå å løfte tungt på en stund. Lurer på om de sa seks uker, men med en 3-åring ble det vanskelig å få til. 

Du finner ofte info om dette på nettsidene til klinikker som utfører denne operasjonen 😊

Anonymkode: e3b0b...c3b

Skrevet

«

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...