Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Drømte om mannen jeg liker inatt også. Null betydning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat det å drømme om en man er forelsket i er vel oftest bare en drøm om noe man ønsker. Fallgruven i slikt er å tro på drømmen om hvor fantastisk dette skal være mer enn å virkelig bli kjent med mannen og finne ut om han faktisk er en bra mann for deg. Veldig ofte lurer man seg selv ved forelskelse, og er mer forelsket i en innbilning om hva dette kan være og bli enn å se hva realiteten er. Ofte derfor det er vanskelig å forlate noen også, selv om ting ikke er bra, fordi man har fokus på hvor bra ting kunne være dersom a, b og c, som faktisk ikke er reelt å tenke, fordi det er ikke slik, og aldri vil bli det. 

Skrevet

Man bearbeider tanker, inntrykk og følelser fra dagen når man sover. I psykiatrien sier vi at søvn vasker/skyller/renser hjernen vår og gjør den klar til ny dag og nye inntrykk. 

Det sier ingenting om hva som kommer til å skje. Det må du selv sørge for i våken tilstand. 

Anonymkode: cab62...f83

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.9.2023 den 5.56):

Litt overtroisk, mulig.. 

Men jeg har denne uka hatt to nydelige drømmer om en jeg er helt forelsket i. Har hatt en sånn forelskelse før også, men ikke drømt så dypt om de før. Disse to drømmene gikk ut på at vi var kjærester, den første drømmen på vei til å bli. Andre var vi kjærester. Han var skikkelig god mot meg. Ah, kunne ønsket drømmer av og til var virkelighet.  😉

K34

Anonymkode: e9817...833

Nå må du slutte å drømme om meg da😉

Anonymkode: 037ff...511

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Nå må du slutte å drømme om meg da😉

Anonymkode: 037ff...511

😉😉

Anonymkode: e9817...833

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...