Gå til innhold

Drømte om mannen jeg liker inatt også. Null betydning?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Litt overtroisk, mulig.. 

Men jeg har denne uka hatt to nydelige drømmer om en jeg er helt forelsket i. Har hatt en sånn forelskelse før også, men ikke drømt så dypt om de før. Disse to drømmene gikk ut på at vi var kjærester, den første drømmen på vei til å bli. Andre var vi kjærester. Han var skikkelig god mot meg. Ah, kunne ønsket drømmer av og til var virkelighet.  😉

K34

Anonymkode: e9817...833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo en kjent sak at vi ofte drømmer om ting som opptar oss mer eller mindre bevisst. Høres helt normalt ut at du drømmer om en forelskelse.

Anonymkode: efcbe...92e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg gjort noen ganger ja. Har hørt mye rart, men tvilsomt om noe stemmer. 

Jeg drømmer også om mye annet rart som at jeg noen ganger har møtt min avdøde far og sagt hei. Hva betyr det? sikkert ingenting. 

Jeg kan se ett bilde i vg og drømme om det natta etterpå. 

Drømmene er ukontrollerbar og ja jeg elsker å drømme. Alt er mulig i den verden. Noe det ikke er i denne verden.. ha ha ha. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er å ikke la det gå til hodet på deg..

Forelskelse kan gjøre en "gal" og spesielt dersom det ikke er gjensidig eller at man har partner eller andre årsaker til at man ikke i prinsippet kan bli partnere.

Det krever også mye energi å være forelsket, så prøv å roe litt ned på tankekjøret. Har selv vært i dine sko og vært litt obsessed med noen, til den grad at man drømmer om personen.

Men er det gjensidig og dere er single, go for it, fortell han det, inviter han på kaffe eller noe🥰 Forelskelse er også en helt nydelig ting.

Anonymkode: 6e21f...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Litt overtroisk, mulig.. 

Men jeg har denne uka hatt to nydelige drømmer om en jeg er helt forelsket i. Har hatt en sånn forelskelse før også, men ikke drømt så dypt om de før. Disse to drømmene gikk ut på at vi var kjærester, den første drømmen på vei til å bli. Andre var vi kjærester. Han var skikkelig god mot meg. Ah, kunne ønsket drømmer av og til var virkelighet.  😉

K34

Drømmer betyr at du har noe hjernen din trenger å rydde i. Hverken mer eller mindre.

Dette vil ofte være ting du er opptatt av, noe som kan motivere deg til handling og dermed også produsere resultater. Hvilket er bra.

Men dette fører i sin tur til at endel enkle sjeler har begynt å tro at drømmer er "magiske". Noe de altså ikke er.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ClausSaus skrev (1 minutt siden):

Drømmer betyr at du har noe hjernen din trenger å rydde i. Hverken mer eller mindre

Jeg drømte at jeg og kjæresten tulla og lo mens jeg snakka om ost. Jeg trøkka osten flat på bordet. Så sa jeg at alle liker osten flat og så lo vi. 

Etterpå jagde jeg et spøkelse rundt i huset.  😤 

Hva trenger jeg å rydde opp i da? 

Anonymkode: 9b02a...23a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg drømte at jeg og kjæresten tulla og lo mens jeg snakka om ost. Jeg trøkka osten flat på bordet. Så sa jeg at alle liker osten flat og så lo vi. 

Veldig mye, kan det høres ut som…? 😏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmer er hjernens tolking av følelser, hendelser og opplevelser. Om du liker han i drømmer, liker du han når du er våken. Vær lykkelig med mannen ❤️

Anonymkode: 097ef...416

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillevill skrev (2 timer siden):

Drømmer betyr ting ja. 

Som i dette tilfelle kanskje kan være gjensidig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (1 time siden):

Drømmer betyr at du har noe hjernen din trenger å rydde i. Hverken mer eller mindre.

Dette vil ofte være ting du er opptatt av, noe som kan motivere deg til handling og dermed også produsere resultater. Hvilket er bra.

Men dette fører i sin tur til at endel enkle sjeler har begynt å tro at drømmer er "magiske". Noe de altså ikke er.

Skjønner... Var bare så spesiellt å drømmeom denne manne jeg liker så godt, to ganger denne uka og st den itillegg var så god og ekte. 

Begynte nesten å lure på om det vil komme til å skje... At vi blir kjærester.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skjønner... Var bare så spesiellt å drømmeom denne manne jeg liker så godt, to ganger denne uka og st den itillegg var så god og ekte. 

Det er jo nettopp fordi du liker han så godt og tenker mye på han at du drømmer om han. Hjernen rydder opp i dagens inntrykk og dine tanker om han i løpet av dagen,  bevisste og ubevisste, er jo selvfølgelig en stor ingrediens i den "suppa".

Anonymkode: 14bf1...789

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Det er ikke noe rydding på gang. Hjernen bare settes i "fri" og reprosesserer, gjentar, fantaserer, oppkonstruerer osv helt vilkårlig basert på ting den har vært okkupert med i det siste og av og til med ting fra minnebanken. 

Anonymkode: 26645...6e0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jo logisk at du drømmer mye om ham når han er noe du er opptatt av for tiden. :)

Anonymkode: 71719...02d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det kan da vel utmerket godt hende at dere blir kjærester? Bare la deg inspirere til å gjøre en innsats.

You go, girl! 😎👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (2 timer siden):

Det kan da vel utmerket godt hende at dere blir kjærester? Bare la deg inspirere til å gjøre en innsats.

You go, girl! 😎👍

Litt ironisk ment? 💁‍♀️😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Litt ironisk ment? 💁‍♀️😄

Nei. Selv ikke jeg er bare drittsekk hele tiden.

Endret av ClausSaus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (2 timer siden):

Nei. Selv ikke jeg er bare drittsekk hele tiden.

Okei takk for lovende ord. Håper iallefall🙏😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr ingenting. 

Noen ganger i året drømmer jeg veldig om noen. Denne "noen" kan egentlig være hvemsomhelst, fordi jeg ikke er forelsket i noen nå. Er man forelsket i noen så drømmer man gjerne om samme person hver gang.
Likevel kan drømmene mine om denne tilfeldige jenta være så intense at jeg utvikler et "dagscrush" på vedkommende når jeg våkner. Det går dog raskt over iløpet av dagen. Men det hender at jeg drømmer på nytt om samme jente senere igjen. 

Kanskje det eneste det betyr er at hjernen er sulten på kjærlighet ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (2 timer siden):

Betyr ingenting. 

Noen ganger i året drømmer jeg veldig om noen. Denne "noen" kan egentlig være hvemsomhelst, fordi jeg ikke er forelsket i noen nå. Er man forelsket i noen så drømmer man gjerne om samme person hver gang.
Likevel kan drømmene mine om denne tilfeldige jenta være så intense at jeg utvikler et "dagscrush" på vedkommende når jeg våkner. Det går dog raskt over iløpet av dagen. Men det hender at jeg drømmer på nytt om samme jente senere igjen. 

Kanskje det eneste det betyr er at hjernen er sulten på kjærlighet ;) 

Oh yes, det er helt sikkert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...