AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #1 Del Skrevet 14. september 2023 Etter 3 år er vi her igjen, skal ringe inn på tirsdag om det er positiv eller negativ urintest.. Var 13 dager siden, torsdag, at jeg tok ovitrelle eggløsning-sprøyte, testen idag hadde også strek på seg. Angrer meg grenseløst på at jeg ikke begynte å teste streken samme dagen vi kom hjem fra sykehuset, for nå har jeg ingenting å gå ut ifra, bortsett fra at det er samme streken som de siste 4 dagene... Er det ovitrelle-strek, er det baby-strek. Ovitrelle burde jo vært ute av kroppen nå, men hvorfor forandrer ikke streken seg i så tilfelle.. Enda en mnd med garantert nederlag, og jeg har allerede begynt å gi opp denne mnd også. Er riktignok første mnd med ovitrelle utenom egguttak, men er titalls måneder med samme skuffende resultat før mensen braker løs. Med unntak av 2 ganger, som begge endte i kjemisk, men det var flere mnd før IVF prosessen.. Hva skulle være liksom være annerledes denne gangen? Har vært optimistisk denne mnd, som de fleste andre, men nå har jeg mest lyst til å dra på byen i helgen og glemme hele prosjektet. Hver mnd går man rundt med forskjellige scenarioer, som å så gøy og kunne komme meg strålende nyheter (til familie på begge sider som er med oss i prosessen), til og nok en gang måtte komme med at nei, det gikk ikke denne gangen heller. For så og få triste blikk, og jaja, det går sikkert neste gang.. Drita lei. Har gitt opp tanken om at det blir resultat uten IVF, og har nå 3 embryo igjen på frys. Blir vel og bruke dem opp, for så og lære og leve uten forventinger om at det kommer baby. Ble 40 år i sommer, og tiden renner ut. Orker ikke flere egguttak, (har dog bare hatt ett, men fikk ut 21 egg der halvparten ble befruktet) og ikke flere medisinkurer.. Jada, vet at det kan bli positiv test, men kroppen føles som alle andre måneder, med fullstendig negativ test, så skjønner ikke hvordan det skulle gå andre veien akkurat nå. Beklager, men jeg måtte bare få det ut.. All respekt til alle dere prøvere! At vi gidder er meg et under... *Frustrert og trist og egentlig forbanna på hele situasjonen* Anonymkode: a430b...f9b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå