AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #1 Skrevet 14. september 2023 Spre beina, skræve, enten jeg sitter eller ligger så gjør det så vondt i den ene hoften. Sexlivet føles ødelagt for alt jeg kjenner er smerter. Noen erfaringer? Anonymkode: 3a182...a14 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #2 Skrevet 14. september 2023 Det går også nedover til kneet og begrenser bevegelighet i lang tid etterpå Anonymkode: 3a182...a14
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #3 Skrevet 14. september 2023 Det første man gjør er å gå til lege, og evnt fysioterapeut/kiropraktor. Anonymkode: cab57...bbb 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #4 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det første man gjør er å gå til lege, og evnt fysioterapeut/kiropraktor. Anonymkode: cab57...bbb Har vært hos Kiropraktor, ble verre, fysio og massasje, ble verre, osteopat kan ikke gjøre mer for meg. Mr av rygg, men ikke hofte. Lat lege har gitt opp, ny lege er ikke å oppdrive. Lett etter leddgikt i småledd uten hell hos revmatolog. Er ellers slank og i god fysisk form. Anonymkode: 3a182...a14 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #5 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Spre beina, skræve, enten jeg sitter eller ligger så gjør det så vondt i den ene hoften. Sexlivet føles ødelagt for alt jeg kjenner er smerter. Noen erfaringer? Anonymkode: 3a182...a14 Du bør nok ta bilde av hofta hvis ingenting av behandling hjelper. Samboeren min hadde det også sånn, og det var artrose. Bare forlang av legen din at han må sende deg videre. Anonymkode: 8a2a5...b43 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå