AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #1 Skrevet 14. september 2023 Har vi avtalt å treffes kl 12, er han aldri der før 12.45. Han er ALLTID forsinket. Jeg er dritt lei. Unnskyldninger pleier å være Måtte ordne noe for søsteren/moren Måtte hente noe for faren Glemte det. Er dette respektløst? Bør jeg dumpe? Anonymkode: d260f...a80 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #2 Skrevet 14. september 2023 Noen lever bare etter egen tid. Du gjør så enkelt at når du planlegger noe med han, så si en time før den egentlige tiden. Anonymkode: 8daf5...ff9 2
Mona123 Skrevet 14. september 2023 #3 Skrevet 14. september 2023 Han respekterer ikke din tid. Det kreves ingen kunnskap eller talent for å være tidsnok. Spørsmålet er hvorfor han ikke respekterer din tid. Hva har konsekvensen til nå vært? Jeg hadde ikke giddet. 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #4 Skrevet 14. september 2023 Hvis du ikke kan leve med det så ja. Noen er født kronisk treige, og de vil aldri endre seg. Så hvis det er en stor irritasjon for deg, og øvrige kvaliteter ikke veier opp, bør du dumpe. Anonymkode: e4f64...d29 2
Grüner Skrevet 14. september 2023 #5 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har vi avtalt å treffes kl 12, er han aldri der før 12.45. Han er ALLTID forsinket. Jeg er dritt lei. Unnskyldninger pleier å være Måtte ordne noe for søsteren/moren Måtte hente noe for faren Glemte det. Er dette respektløst? Bør jeg dumpe? Anonymkode: d260f...a80 Det er respektløst, men noen tenker ikke at de misbruker andres tid ved stadig å komme for sent. Jeg synes det er litt drastisk å gå direkte over til å dumpe han, hvis du ikke har snakket med han en gang og sagt tydelig ifra om at det ikke er greit.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #6 Skrevet 14. september 2023 Begynn med å dra dersom han ikke kommer til avtalt tid. Skal dere møtes hos deg, dra ut om kun for å gå en tur om han ikke er der når han skal. Skal dere treffes på kafé - dra hjem igjen om han ikke er der tidsnok etc. Sjekk om dette kan hjelpe til å få han til å skjønne poenget med å avtale et tidspunkt. Jeg misliker sterkt at folk ikke klarer å komme når de skal. Hater det. Jeg tar det også som et tegn på at de ikke bryr seg om noe annet enn seg og sitt. Anonymkode: 2b1e4...e40 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #7 Skrevet 14. september 2023 En ting er å være for sen, men gir han i det hele tatt beskjed? Jeg hadde dratt 10 min etter avtalt tid og funnet på annet. Anonymkode: dc3ea...0ea 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #8 Skrevet 14. september 2023 Har han adhd? Anonymkode: edad1...0f0
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #9 Skrevet 14. september 2023 Har du sagt fra? Jeg ville startet der. Anonymkode: cef65...73e
Ardenus Skrevet 15. september 2023 #10 Skrevet 15. september 2023 Hadde begynt å avtale kl 11 når han skal egentlig være der 12. Eventuelt når han planlegger tid, så kommer du for sent du også. Så får han smake egen medisin. 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #11 Skrevet 15. september 2023 Dump han! Det er det ENESTE du kan gjøre, hilsen ALLE på KG som ikke har kommentert i tråden her enda. Anonymkode: 9ed15...c53
blui89 Skrevet 15. september 2023 #12 Skrevet 15. september 2023 Vel tydeligvis klarer han å overholde tiden for å hjelpe familien sin. Han driter jo i deg. Gå videre. 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #13 Skrevet 15. september 2023 Jeg har vært sammen med en som var kronisk forsinket, men da var det snakk om 10-15 minutter. Når man begynner snakke om 45-60 minutter, så regner ikke jeg det som forsinkelse lenger, da er det "ikke møtt", og jeg hadde ikke ventet. Jeg hadde nok bare sagt at siden han mener du er så lite verdt, så anser du det som at han heller ikke er interessert i ett forhold med deg. Han tar ett aktiv valg om å gi faen i deg. En gang i blant er uhell, ofte er på gi faen. Anonymkode: 068d6...0cc 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #14 Skrevet 15. september 2023 Har en kompis som jeg alltid må si 1 time før opprinnelig møtetid til, fordi han er kronisk forsinket. Gjør det samme med typen din. Hvis han for en gangs skyld er tidsnok, så får han jo se hvor kjipt det er å måtte sitte og vente på deg? No big deal spør du meg. Vær løsningsorientert og tilpasningsdyktig 🙂 Anonymkode: 2304b...25d
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #15 Skrevet 15. september 2023 Det hadde vært skikkelig irriterende. Begynn å avtale en time før. Selv om dette er som å male over bæsj, problemet er nå der fortsatt Anonymkode: 9da2f...a11
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #16 Skrevet 15. september 2023 Eksen min var sånn. Om han skulle hente ungene kl 16, så kunne han sende melding kl 17 og sa at det ble litt travelt på jobb, men at han kom nå etter at han har spist. At jeg har andre planer er ikke hans problem. Jeg må jo skjønne at han har viktig Jobb. Andre unnskyldninger var at telefonen ringte. Gikk ikke an å legge på, neida, det var uhøflig selv om de bare skulle tyte. Han har null respekt for andres tid, også andre enn meg. Møtte ikke opp på møter, og sa ikke i fra. Folk ventet for å se om han kom. Neida, han hadde ikke tid var svaret jeg/de fikk. Eller hadde en annen avtale. Anonymkode: 2d8c1...e8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå