Gå til innhold

Bulen på buksa på menn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg kan gå i hva jeg vil selv om jeg har en svær slange i buksa. Slutt å glo på meg bare fordi bulen er synlig.

Anonymkode: 07764...d50

Selvfølgelig kan du gå i hva du vil, men du kan ikke kreve annen respons på å ha en stor slange dinglende der enn kvinner får når de går uten bh med svære pupper dinglende innafor stoffet. Slikt synes for godt til å kunne kreves oversett.

Anonymkode: 771f0...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 9/14/2023 at 8:35 PM, AnonymBruker said:

Hei 😀

Jeg hørte noe fra en venninne som fikk meg til å fundere. Hun sa at alle jenter der i skrittet på menn for å se bulen i buksa. Hva tenker dere kvinner om det? Vurderer dere og fantaserer om det på innsiden? Hva feks med trange bukser eller tynne joggebukser hvor ting vises mer? Som dere skjønner så er mann og bare nyskjerrig 😀😀

Anonymkode: 48204...e22

Det hender jeg ser, men reaksjonen min kommer helt an på både setting og hvem det er. Som regel synes jeg det er ekkelt, og føler avsky, men det er klart at om det er noen jeg synes er tiltrekkende så kan jeg reagere annerledes. 

Anonymkode: f64f1...7e6

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Du ber om det. Hvorfor kler du deg så provoserende om du ikke vil at alle kvinnene du går forbi skal stirre og klå?

Nei, tar du på deg grå joggebukse med synlig bul, så forventer jeg at du gjorde det for å tiltrekke meg

Anonymkode: 8a09b...fa4

Seriøst? Det der er samme logikk som at kvinner ber om å bli voldtatt fordi de har på seg lite klær. Kvalmt. 

Anonymkode: f64f1...7e6

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser kun på min mann bul. Ser om han har på seg boxer eller ikke. Har han ikke så er det bare å kaste seg over han

Anonymkode: eb440...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker å se konturene av kjæresten sitt utstyr, han er sykt deilig og det tenner meg. Ser absolutt ikke andre menn i skrittet.  Det kunne ikke falt meg inn, uten det var noe absurd som han på bildet over her 😅😅

Anonymkode: b659c...2fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har med nysgjerrigheten på plass kun sett hos en mann. Tror han merket det, det ble veldig kleint. Virket ikke som at likte det. Skjemmes og cringer hardt 😔

Han hadde ingen bul, det var nok ensidig tiltrekkning 

Anonymkode: 5c5b5...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.9.2023 den 20.35):

Hei 😀

Jeg hørte noe fra en venninne som fikk meg til å fundere. Hun sa at alle jenter der i skrittet på menn for å se bulen i buksa. Hva tenker dere kvinner om det? Vurderer dere og fantaserer om det på innsiden? Hva feks med trange bukser eller tynne joggebukser hvor ting vises mer? Som dere skjønner så er mann og bare nyskjerrig 😀😀

Herregud for et idiotisk tema. Who gives a damn om bulen i buksa????? Det må gjøre fryktelig vondt når du bruker det lille du har fått utlevert mellom ørene! 😉😂

Anonymkode: 4e23a...529

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på en smell der for noen år siden. Hadde en seksuell flørtende tone med en mann(gjensidig). Han hadde tydelig bul i buksa. Viste seg å være store baller og veldig liten penis. Tynn og kort. 

Anonymkode: 55a0b...ec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt uinteressant sålenge det ikke er en mann jeg allerede er tiltrukket av.

Anonymkode: 9d254...b86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 15.9.2023 den 12.33):

Du ber om det. Hvorfor kler du deg så provoserende om du ikke vil at alle kvinnene du går forbi skal stirre og klå?

Nei, tar du på deg grå joggebukse med synlig bul, så forventer jeg at du gjorde det for å tiltrekke meg

Anonymkode: 8a09b...fa4

Bul i grå joggebukse er sexy. Ferdig snakka. 

Anonymkode: 0329e...7d6

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elooon skrev (På 15.9.2023 den 13.30):

Helt normalt å se på bulen i buksa, men å stirre på hvem som helst sin bul regner jeg med ikke er så normalt.

Dette. Å se i skrittet på hvilken som helst mann tror jeg de færreste gjør, men på en man er tiltrukket av; ja, veldig vanlig. 

Anonymkode: 077e1...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/14/2023 at 8:35 PM, AnonymBruker said:

Som dere skjønner så er mann og bare nyskjerrig 😀😀

Ja, det forsto vi ut fra overskriften. 

Anonymkode: 724a3...7c7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg synes tvert i mot det er motbydelig om jeg kan se noe 'bul'. Hvis det er tydelig, feks trange bukser eller ingen bokser under joggebukse så vet jeg at mannen er en oppmerksomhetssyk gris som vil brutalisere mitt synsfelt med den ekle 'bulen' sin.

Anonymkode: 52f5b...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, jeg synes tvert i mot det er motbydelig om jeg kan se noe 'bul'. Hvis det er tydelig, feks trange bukser eller ingen bokser under joggebukse så vet jeg at mannen er en oppmerksomhetssyk gris som vil brutalisere mitt synsfelt med den ekle 'bulen' sin.

Hvordan vet du at det er ingen boxer under joggebukse? 

Anonymkode: d5b87...7ed

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt meg en liten gløtt ja, hvis det er synlig og det er en mann jeg kunne tenkt meg å ligge med.

Men ser virkelig ikke dit uansett og på hvem som helst 🤢 æsj. Er bare ekkelt om det buler ei stinn middagspølse under buksa på en random fyr på gata

Kan vel telle på en hånd hvor mange jeg har gløttet på, og jeg er over 30 😅

Anonymkode: ee343...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan vet du at det er ingen boxer under joggebukse? 

Anonymkode: d5b87...7ed

Noen ganger er det åpenbart, og noen ganger prøver de oppmerksomhetssyke grisene å lage et blikkfang rundt skrittet sitt.

Jeg sliter med tvangstanker, så jeg ser ofte på en mann sitt skritt uten at jeg vil når jeg 'husker' eller kommer på at han har mannlig anatomi. Det er ekkelt og jeg blir kvalm når det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...