Gå til innhold

Familie og partner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et veldig dårlig forhold til min familie eller lettere sagt vi har ikke noe kontakt mere, vært mye dritt i familien og de er ikke gode mennesker som jeg ønsker og ha i litt liv. Jeg har en kjæreste som jeg møtte etter jeg kutta kontakt med familien, han syns det har vært tøft og se hvordan de har vært mot meg og hvor ekstremt stygge de er i væremåten. Han ønsker og reise til dem og fortelle at nå er det nok, syns dere det er en god ide? Han er klok mann. Min familie er halv gærne og ikke smarte men

Anonymkode: ecd8d...daa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva ønsker dere å få ut av det? Ikke all kontakt er verdt det. 

Gjest Msramkins
Skrevet

Nei. La det ligge, og gå videre med livet sammen. Du / dere kan ikke tvinge andre mennesker til å forstå noe de ikke vil forstå. Legg sinnet og fortiden  i en ballong, og slipp den. Lev så et godt liv sammen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har et veldig dårlig forhold til min familie eller lettere sagt vi har ikke noe kontakt mere, vært mye dritt i familien og de er ikke gode mennesker som jeg ønsker og ha i litt liv. Jeg har en kjæreste som jeg møtte etter jeg kutta kontakt med familien, han syns det har vært tøft og se hvordan de har vært mot meg og hvor ekstremt stygge de er i væremåten. Han ønsker og reise til dem og fortelle at nå er det nok, syns dere det er en god ide? Han er klok mann. Min familie er halv gærne og ikke smarte men

Anonymkode: ecd8d...daa

Jeg anbefaler at istedenfor at han reiser til dem, kutt kontakten med den familien permanent og fokuser på hverandre. 

Skrevet

Dette er som tatt ut fra en film. Så klart lar du ikke han gjøre det, er dere 15 år? Vær voksene å gå videre.

Anonymkode: 625f8...015

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...