AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #1 Skrevet 14. september 2023 Har postet her før men finner det ikke igjen. Jeg hadde en ung tenåringsgutt som var ganske utagerende og vi prøvde det meste med bistand fra Barnevernet, uten at det hjalp, nå har han flyttet til sin far for en periode for og se om dette kan hjelpe men er veldig sårt da jeg ringer hver dag men han vil ikke prate, prøver og minne meg selv på at det er ikke enkelt og være 14 heller. Problemet er at han har en yngre søster som nå har begynt og utagere etter bror flyttet ut, hun nekter og gå på skolen, gidder ikke gjøre det hun skal og det blir veldig negativt. Så nå vurderer jeg og ta en ferie og reise bort litt med henne i håp om at det kan lette. Noen som har noen ferie tips? Som er barnevennlig Anonymkode: 9b17a...591
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #2 Skrevet 14. september 2023 Still krav. Reise på ferie tror jeg bare er å tømme bensin på bålet. Anonymkode: c6530...e92
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #3 Skrevet 14. september 2023 Jeg ville forsøkt å snakke med henne. Kanskje er det en sorgreaksjon, kanskje er det en reaksjon på at hun endelig kan slappe av hjemme. Hun må på skolen og dere må ha det bra sammen. Ingen kjefting, prøv å finne på hyggelige ting sammen. Kanskje finne ut hva hun vil? Ta kontakt med Bup. Litt dårlig signal å reise på ferie utenom skolens ferie. Det er snart høstferie, da kan dere reise. Ignorer dårlig adferd, ros de gode tingene. Anonymkode: 71700...cb5
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #4 Skrevet 14. september 2023 Hun har det nok vanskelig. Hva om hun lager styr for å se om du sender bort henne også? Tester om du er glad i henne, eller om hun også kan miste deg? Anonymkode: 39ab7...efb
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #5 Skrevet 14. september 2023 IKKE reis på ferie med lillesøster rett etter du har "kastet ut"/"kvittet deg med" storebroren. Selv om det kan være god grunn til å reise bort og få pustet litt, så vil det ikke bli oppfattet sånn fra storebror. Samtidig har du og lillesøster bruk for en liten opptur nå. Google staycation og se om du finner litt inspirasjon. Utrolig hvor mye fint man kan finne på hjemme, bare man klarer å tenke seg til det. Anonymkode: f932d...8e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå