Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Elektrisk mopp/dampmopp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har dere, eller har prøvd. Hvilken type kan dere anbefale? Og er det enklere/bedre å bruke enn vanlig mopp? Er den enkel å bruke hvis man har problemer med ryggen feks?

Anonymkode: 9c76d...5ef

Skrevet

Tenker da på feks en sånn som dette.

IMG_20230914_200833.jpg

Skrevet

Ingen?

Skrevet

Vi har en karsher, og den håndteres litt som en støvsuger. Veldig fint for meg med kroniske bekkenleddssmerter. Kan rengjøre med lite kraft. 

Anonymkode: a98a3...1f9

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi har en karsher, og den håndteres litt som en støvsuger. Veldig fint for meg med kroniske bekkenleddssmerter. Kan rengjøre med lite kraft. 

Anonymkode: a98a3...1f9

Takk for svar! Ja det er dette jeg har lurt på, om man bruker mer eller mindre kraft med disse elektriske. Jeg kan ikke vaske vanlig fordi det ødelegger ryggen fullstendig 🥴

Skrevet

Bare sjekk om gulvet ditt tåler damp. Vi har dampvasker, men bruker den kun på fliser. 

Anonymkode: ee7ea...920

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Bare sjekk om gulvet ditt tåler damp. Vi har dampvasker, men bruker den kun på fliser. 

Ja er stort sett fliser jeg skal bruke den på også. Men alle er vel ikke damp?

Skrevet

Har en kärcher sc5 dampvasker. Elsker den. Lett å bruke og det blir gullende rent. 

Anonymkode: 4b750...acf

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ja er stort sett fliser jeg skal bruke den på også. Men alle er vel ikke damp?

Det aner jeg ikke, jeg aner ikke hva en elektrisk mopp er, jeg svarte på damp. Jeg er superfornøyd med min dampvasker (Kärcher), og det blir virkelig renere, og det er ikke tungt fysisk. I tillegg er det også enkelt å vaske fliser på veggen med den, helt opp til taket, så det er en bonus. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...