AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #181 Del Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Dette er jo åpenbart tull. Du hadde ikke blitt overvektig med denne innstillingen. Kan dog fortelle deg at jeg aldri noensinne spiser kake. Det er unødvendig påfyll. Irriterer meg grønn over de «slankedagbøkene» her på KG. Skal på ferie neste uke! Håper jeg ikke går opp alt for mye! Men i alle dager… Ikke spis for mye, da! (Ofte på ferie er de, også…) Jeg forstår ikke. Hva med å bare ha et normalt forhold til mat? Alle vet hva som skal til. Du predikerer jo at du kan dette. Anonymkode: cb70f...a28 Hva er det som er tull, mener du? Anonymkode: 92fe0...1d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #182 Del Skrevet 30. september 2023 Varierer du trening? Jeg gikk ikke ned ved bare å jogge på mølla 10 km i 5-10km x 4 i uka i nyere tid. Det hjalp litt å feks ta en blanding av intervall og styrke, så kroppen kom ut av komfortsonen. Jeg også sliter med å gå ned. I 20-årene holdt jeg meg slank med overnevnte metode, men etter to barn og alder som nærmer seg 40 er forbrenningen gått ned og mage etter to barn er vanskelig å få bort. Jeg spiser mer enn deg, men antar jeg må redusere inntaket og trene mer variert. Har ikke veldig peiling, men tror som du sier at det er forskjell på folk. Jeg har forfedre som var bønder og fiskere, og vet at bonde-siden arbeidet mye og jeg har en stor arbeidskapasitet og tror de hadde harde kår. Så jeg er i den tro at de levde på lite mat og jobbet mye, så kroppen er kanskje flink til å spare på energien/ fett. Anonymkode: b3136...673 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #183 Del Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Varierer du trening? Jeg gikk ikke ned ved bare å jogge på mølla 10 km i 5-10km x 4 i uka i nyere tid. Det hjalp litt å feks ta en blanding av intervall og styrke, så kroppen kom ut av komfortsonen. Jeg også sliter med å gå ned. I 20-årene holdt jeg meg slank med overnevnte metode, men etter to barn og alder som nærmer seg 40 er forbrenningen gått ned og mage etter to barn er vanskelig å få bort. Jeg spiser mer enn deg, men antar jeg må redusere inntaket og trene mer variert. Har ikke veldig peiling, men tror som du sier at det er forskjell på folk. Jeg har forfedre som var bønder og fiskere, og vet at bonde-siden arbeidet mye og jeg har en stor arbeidskapasitet og tror de hadde harde kår. Så jeg er i den tro at de levde på lite mat og jobbet mye, så kroppen er kanskje flink til å spare på energien/ fett. Anonymkode: b3136...673 Jeg varierer nok ikke så veldig, det blir mest cardio. Jeg har fått et treningsopplegg med styrke 2 ganger i uka, men denne uka har jeg ikke fått til. På grunn av tidsmangel har det blitt bakketrening 4 ganger denne uka, samt en lang gåtur i godt tempo. I dag løp/gikk jeg 5 km sammen med mannen min. Han har lenger bein enn meg, så sammen med han får jeg virkelig kjørt meg. TS Anonymkode: 92fe0...1d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå