AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #1 Skrevet 14. september 2023 Etter flere år borte fra Tinder, laste jeg det ned igjen for 2 uker siden. Etter å sveipet over flere dager, har jeg lagt merke til at det er utrolig lite lokale menn i fra min hjemkommune som er inne på Tinder. Hadde et lite håp om å finne spesielt to stykker som jeg veit er single, som jeg gjerne kunne tenkt meg å bli bedre kjent med. Jeg har ikke samme omgangskrets som de, møter de kun en sjelden gang på butikken. Er fra et lite sted, å midt i 30 årene. Har folk sluttet å bruke Tinder? Skal vel være ærlig på å si det er ikke akkurt min greier heller det med Tinder. Anonymkode: 612e3...383
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #2 Skrevet 14. september 2023 Tror det. Finner ikke mange menn her jeg bor i Lillestrøm/ Oslo-området. For ofte opp menn som bor langt unna. Anonymkode: 578f2...2a0 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #3 Skrevet 14. september 2023 Kan godt være de ikke er på tinder. Men kan jo være de sveiper usynlig eller har på alderspreferanser, som akkurat ikke har med din eller noe lignende? Hva med å ta kontakt med mennene på andre steder? Anonymkode: 11912...e8d
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #4 Skrevet 14. september 2023 Sånn går det når dere er så kresne 🤭 Anonymkode: 8c649...d2f 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #5 Skrevet 14. september 2023 Slettet tinder for et år siden, sveipet og sveipet i evigheter og fikk aldri matcher. De matchene jeg fikk startet jeg samtalene men samtalene ble død veldig fort da det kun ble ensidig kommunikasjon, så jeg bare ga opp hele greia og håper heller jeg møter noen tilfeldig ute og omkring når jeg minst venter det. M27 Anonymkode: b004b...19d 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #6 Skrevet 14. september 2023 Ja. Mye incel-menn og incel-kvinner. (I tillegg til en haug av desperate menn som søker sex). Noen seriøse, men de er vanskelige å finne. Anonymkode: b8b19...a81 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #7 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan godt være de ikke er på tinder. Men kan jo være de sveiper usynlig eller har på alderspreferanser, som akkurat ikke har med din eller noe lignende? Hva med å ta kontakt med mennene på andre steder? Anonymkode: 11912...e8d Ser for meg at de ikke har Tinder, de er litt av den nerdete typen slik som meg. Får se om jeg tørr å hilse på neste gang jeg møter en av de på butikken, for har merker at begge har sett litt ekstra på meg og smilt til meg på butikken 😊 Anonymkode: 612e3...383 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #8 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sånn går det når dere er så kresne 🤭 Anonymkode: 8c649...d2f Kresen er jeg ikke, jeg passer bare ikke inn i der når det går så mye på det ytre. Jeg går uansett etter personligheten til noen, er det som får meg til å falle for noen 😊 Anonymkode: 612e3...383
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #9 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Slettet tinder for et år siden, sveipet og sveipet i evigheter og fikk aldri matcher. De matchene jeg fikk startet jeg samtalene men samtalene ble død veldig fort da det kun ble ensidig kommunikasjon, så jeg bare ga opp hele greia og håper heller jeg møter noen tilfeldig ute og omkring når jeg minst venter det. M27 Anonymkode: b004b...19d Tror det er mye slikt idag, man går videre uten å gi noen en sjanse. Er en av grunnene til jeg også har kuttet ut de appene, trenger tid til å bli kjent med noen. Det er det vist ikke plass til i dagens samfunn virker det som 🤷🏻♀️ Anonymkode: 612e3...383 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #10 Skrevet 14. september 2023 Tja tror egentlig det er mange som bruker tinder fortsatt, men skjønner om vanlige menn dropper det. Vanlige kvinner vil jo ikke ha vanlige menn på Tinder, de vil og ha de mest populære mennene 😅 Anonymkode: 43da1...df8 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #11 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tja tror egentlig det er mange som bruker tinder fortsatt, men skjønner om vanlige menn dropper det. Vanlige kvinner vil jo ikke ha vanlige menn på Tinder, de vil og ha de mest populære mennene 😅 Anonymkode: 43da1...df8 Er den vanlige mannen jeg vil ha, slettet derfor hele profilen tilslutt. Var fint lite menn innenfor min hjemkommune, alle var langt unna, selv om jeg stilte inn på lav radius, måtte jeg fint justere den høyere for å få noen å sveipe på. Skal sies det er et lite sted det her, der man må reise litt for å møte noen. Da inneholder det både en og to ferger osv 😅 Anonymkode: 612e3...383 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #12 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Er den vanlige mannen jeg vil ha, slettet derfor hele profilen tilslutt. Var fint lite menn innenfor min hjemkommune, alle var langt unna, selv om jeg stilte inn på lav radius, måtte jeg fint justere den høyere for å få noen å sveipe på. Skal sies det er et lite sted det her, der man må reise litt for å møte noen. Da inneholder det både en og to ferger osv 😅 Anonymkode: 612e3...383 Er helt sikkert menn, uansett hvor du bor. Bare fjern alle preferanse, spesielt alder. Anonymkode: 4fe0c...d5b
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #13 Skrevet 15. september 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er den vanlige mannen jeg vil ha, slettet derfor hele profilen tilslutt. Var fint lite menn innenfor min hjemkommune, alle var langt unna, selv om jeg stilte inn på lav radius, måtte jeg fint justere den høyere for å få noen å sveipe på. Skal sies det er et lite sted det her, der man må reise litt for å møte noen. Da inneholder det både en og to ferger osv 😅 Anonymkode: 612e3...383 Jeg bor i Lillestrøm og må hele tiden øke radius. Har stilt inn alder på 42-50. Likevel får jeg opp menn som bor 100 km unna når jeg har radius 14 km innstilt. Ofte får jeg opp menn som er 100-300 km unna eller mer 🙈 Tinder liker tydeligvis å kødde med meg. K 38 Anonymkode: 578f2...2a0
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #14 Skrevet 15. september 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har folk sluttet å bruke Tinder? Skal vel være ærlig på å si det er ikke akkurt min greier heller det med Tinder. Anonymkode: 612e3...383 Jepp😊. Mye lettere å treffe folk personlig. Jeg klarte heller aldri personlig å møte noen jeg kun så og skrev med på Tinder. Det ble alt for upersonlig for min del. Sikkert mange jeg skrev med som var attraktive damer og som foreslo og møtes, men det fristet aldri. Klarer ikke å få attraksjon kun basert på noen bilder og litt chatting. Syntes helt ærlig hele Tinder er litt «barnlig». Hun jeg dater fast og ekslusivt nå, kom jeg i snakk med etter en arbeidsrelatert tilstelning. De jeg datet før har jeg møtt litt forskjellige steder. Anonymkode: 2a95d...01d
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #15 Skrevet 15. september 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Tror det. Finner ikke mange menn her jeg bor i Lillestrøm/ Oslo-området. For ofte opp menn som bor langt unna. Anonymkode: 578f2...2a0 Kjenner mange single menn i Lillestrøm og omegn. Så vidt jeg vet, er ingen av dem på Tinder nå 😊 Anonymkode: 2a95d...01d
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #16 Skrevet 15. september 2023 Men Tinder ble selvfølgelig aldri funnet opp i håp om at flest mulig skulle finne livspartnere der inne! Hele greia ble jo skapt fordi de ønsket å tjene mest mulig penger til seg selv. 0g hvis alle sammen hadde klart å faktisk finne en partner der, så ville Tinder aldri tjent en eneste krone lenger. Med så manage folk som tilbringer veldig mye tid der inne, så er det vel nærmest mulig at INGEN ikke finner noen der. Men generelt sett, så bruker de algoritmer for å holde de beste matchene borte fra hverandre. Sånn at flest mulig skal henge der inne, og forhåpentligvis svi av mest mulig penger der. Anonymkode: 28250...0ae
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #17 Skrevet 15. september 2023 11 hours ago, AnonymBruker said: Er den vanlige mannen jeg vil ha, slettet derfor hele profilen tilslutt. Var fint lite menn innenfor min hjemkommune, alle var langt unna, selv om jeg stilte inn på lav radius, måtte jeg fint justere den høyere for å få noen å sveipe på. Skal sies det er et lite sted det her, der man må reise litt for å møte noen. Da inneholder det både en og to ferger osv 😅 Anonymkode: 612e3...383 Det er det du selv tror, men jeg kan garantere deg at du antageligvis ikke swiper på menn som er som deg selv. Du swiper nok på menn som du selv mener "er den vanlige mannen", men som nok er noen hakk vassere enn deg selv. Disse mennene swiper ikke på deg. Anonymkode: 68ae7...038
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #18 Skrevet 15. september 2023 I hjemkommunen din? Kanskje ikke så rart om det er lite action på Tinder om man bor i gokk. Det er plenty av folk på Tinder om man bor (som man bør) i en storby. I hvor stor grad man lykkes på Tinder handler utelukkende om hvordan du ser ut. Jo bedre du ser ut jo flere er det å swipe på og potensielt matche med. Jeg vil påstå at er du en 6'er eller nedover så er Tinder nesten håpløst for deg. Anonymkode: 68ae7...038
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #19 Skrevet 15. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg bor i Lillestrøm og må hele tiden øke radius. Har stilt inn alder på 42-50. Likevel får jeg opp menn som bor 100 km unna når jeg har radius 14 km innstilt. Ofte får jeg opp menn som er 100-300 km unna eller mer 🙈 Tinder liker tydeligvis å kødde med meg. K 38 Anonymkode: 578f2...2a0 Meg også 🤣 Får opp folk fra halve europa. Tror jeg har radius innstilt på 100km. Eneste det treffer på er aldersspennet jeg har satt inn. Anonymkode: c2dcd...997 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #20 Skrevet 15. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er det du selv tror, men jeg kan garantere deg at du antageligvis ikke swiper på menn som er som deg selv. Du swiper nok på menn som du selv mener "er den vanlige mannen", men som nok er noen hakk vassere enn deg selv. Disse mennene swiper ikke på deg. Anonymkode: 68ae7...038 Jeg har et ganske realistisk syn på meg selv, å sveipet kun på menn som er innenfor min liga, var ikke det som var problemet mitt. For fikk likes og matcher uten problem, problemet var at det var veldig lite lokale menn innenfor min foretrukne radius. Derfor jeg lurte på om Tinder ikke var like aktuelt lenger. Er begrenset med tid man har til å møtes når man må reise 1-3 timer en vei. For meg har ikke utseende og status så mye å si, om personligheten er god, du har ting på stell og vi har felles interesser. Anonymkode: 612e3...383
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå