AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #1 Skrevet 14. september 2023 Holder på å komme ut av skapet som bi, og synes det er vanskelig å vite om en annen jente/kvinne liker meg på «den» måten 🫣😅 Er det annerledes enn hvordan menn viser interesse? Flørter man på samme måten, eller er det mer subtilt? Anonymkode: 97e7b...b9b 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #2 Skrevet 15. september 2023 Jeg synes det er veldig vanskelig å vite om en kvinne liker meg på den måten, for kvinner er generelt mye mer fysiske og intime med hverandre enn det en mann og en kvinne er, så derfor er det lettere å misforstå. Jeg har derfor gått på lesbefester og truffet mine kvinnelige kjærester der. I tillegg har jeg truffet to av mine ekser i en bdsm-forening. Anonymkode: 962f0...377
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #3 Skrevet 15. september 2023 Om man bruker Tinder kommer det opp kvinner som man allerede vet er skeive og er på utkikk, så det kan kanskje være verdt å prøve. Opplever at skeive kvinner på Tinder er mer seriøse enn hetero menn i tilfelle du allerede har dårlig erfaring derfra. Anonymkode: 878d3...a03
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #4 Skrevet 15. september 2023 Holder blikket litt lenger enn hva jeg ellers naturlig ville gjort. Smiler mye til den personen jeg liker. Gir mer komplimenter 😊 Anonymkode: 97e7b...b9b 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #5 Skrevet 15. september 2023 Jeg er en bifil dame. Ha blikkontakt og smil til damene. Fungert for meg Anonymkode: 7bf1c...e45 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #6 Skrevet 15. september 2023 Ingenting annet enn å gi noen små komplimenter (særlig om det er tydelig at hun vil ha eller hinter om komplimenter), og hvis hun er interessert så bare bestemmer og styrer hun hva som skjer videre. Om jeg er interessert tilbake, så fungerer det veldig lett. Om jeg ikke er interessert tilbake, så er det også ganske lett ,da er det bare å avvise. Anonymkode: 96775...8db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå