Annoannonym Skrevet 14. september 2023 #1 Del Skrevet 14. september 2023 Dark romance/smutbooks i bokhandel, på bibliotek eller i lydbok app? Føler det er umulig å finne her i Norge, og nei jeg vil ikke ha 50shades. Jade West "Sell My Soul" serien var fantastisk også "Sugar Daddies". Men jeg savner å se Luna Pierce, Santana Knox, Sarah J Mass og Shantel Tessier bøker noe sted. Har sett at "Haunting Adeline" er å få tak i av HD Carlton. Men stort mer i den sjangeren som er virkelig dark romanse er jo umulig å finne her til lands. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Warg Skrevet 14. september 2023 #2 Del Skrevet 14. september 2023 Jeg bestiller de fra Amazon. Håper Unlimited kommer til Norge snart, da blir det Kindle Paperwhite ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #3 Del Skrevet 14. september 2023 Bøkene til Sarah J. Maas finnes ofte på biblioteket. Hvis ditt lokale ikke har bøkene, så kan de lånes inn fra andre bibliotek. Anonymkode: a704e...d20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #4 Del Skrevet 21. september 2023 De fleste Norli har en god del engelsk og har hatt det ihvertfall det siste året. Sarah J Maas (som jeg ikke helt ser faller inn under kategorien) er i allefall hos de fleste. Penelope Douglas, Sierra Simone +++ finner du også. Avhengig av hvor du bor så har Strandgaten i Bergen stort utvalg, samt eldorado i Oslo. De mindre butikkene har selvsagt mindre utvalgt. Du finner de også på nettsiden. Anonymkode: 011ac...29d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå