AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #1 Skrevet 14. september 2023 Var veldig positiv til tinder for noen år siden, da var jeg 28 år og nysingel etter et forhold over 10 år. Jeg kjente overhode ikke til «etiketten» og hadde bare vært med en mann i mitt liv så jeg brant meg igjen og igjen med menn som enten ba meg ut og så ikke dukket opp på daten så jeg satt der som en pyntet idiot, eller jeg møtte menn som ghostet etter daten og så halte meg inn igjen med unnskyldninger og love bombing. Så møtte jeg en på tinder jeg forelsket meg hodestups i og vi var på tur i en annen by etter flere treff, han ghostet på denne turen og jeg har blokkert mye av det ute fordi det var så vondt, husker bare masse tårer og angst. Han dukket opp senere og sa han er forelsket i meg men har frykt for forpliktelse og ba om en ny sjanse, hvorpå jeg sa nei. Jeg valgte å avstå fra dating totalt etter det og har nå gått 2 år uten verken tinder eller dates, har hatt 2 menn (venner jeg kjenner) som elskere for å dekke behov, det har vært hyggelig og betydningsfullt med lidenskapelig sex og vennskap, altså ingen tøm og røm men gjensidig respekt og trygghet. Men ingen forelskelse eller kjærlighet fra min side, bare begjær og sex. Nå er jeg der at jeg begynner å ha et lite ønske om en mann igjen, selv om jeg har det godt alene også. Kunne tenke meg barn. Men pga hamsterhjulet og at mine venninner er hjemme med småbarn og sjeldent til aldri er med ut har jeg tenkt at tinder er eneste måten å treffe noen. Men merker jeg er preget av erfaringene derfra og antar det verste, så er helt følelsesløs og likegyldig til de jeg skriver med. I dag fikk jeg tilsnakk fra en som sa han jeg har holdt han på vent og han har bare ventet på at jeg skal ha tid. Jeg visste ikke hva jeg skulle svare, ble egentlig overrasket over at han i det hele tatt har tenkt over det. Er det vist å bruke tinder med min erfaring? Skjønner det ser ut som svaret er nei, men vil høre likevel. Burde jeg heller satse på å møte en på butikken, med andre ord være evig singel? 😆 Anonymkode: 05c0c...459
Rosa Gnom Skrevet 14. september 2023 #2 Skrevet 14. september 2023 Ja? Ser ikke hvorfor du ikke skal bruke tinder bare fordi at du har hatt litt uflaks? Mange gale mennesker der ute,men det finnes da noen gode og? Jeg er jo på tinder trossalt !😂😜
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #3 Skrevet 14. september 2023 Du er dame, så det er ingen sak å få napp. Anonymkode: 7a0c7...9fb
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #4 Skrevet 14. september 2023 3 minutter siden, Rosa Gnom said: Ja? Ser ikke hvorfor du ikke skal bruke tinder bare fordi at du har hatt litt uflaks? Mange gale mennesker der ute,men det finnes da noen gode og? Jeg er jo på tinder trossalt !😂😜 Jeg er bare redd jeg fremstår like drittsekk som de jeg har møtt fordi jeg har blitt mer skeptisk og unnvikende. Han som skrev i dag følte seg åpenbart ille med at jeg har sagt vi kan treffes en dag og så glemt han litt bort og tenkt vi kan ta det siden, og det ga meg dårlig samvittighet. Men grunnen til at jeg glemte han i utgangspunktet er fordi jeg er blitt «hjernevasket» til å tenke at menn der inne ikke har følelser og ikke tenker på slikt, så jeg trodde ikke han ventet. Burde jeg finne en som er veldig laidback der inne da kanskje, sånn i starten Anonymkode: 05c0c...459
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #5 Skrevet 14. september 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Du er dame, så det er ingen sak å få napp. Anonymkode: 7a0c7...9fb Står ikke på tilbudene, men innstillingen 😅 Anonymkode: 05c0c...459
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #6 Skrevet 14. september 2023 Prøv davel? 🙂 Ta en kaffe - verste som kan skje er at det ikke var noe kjemi der. Blir du ghostet, så er det hans tap og da hadde han ikke vært verdt din tid uansett 🙂 Da koser du deg med den koppen med kaffe mens du ser folk suser forbi. Anonymkode: d9310...8e6
Rosa Gnom Skrevet 14. september 2023 #7 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er bare redd jeg fremstår like drittsekk som de jeg har møtt fordi jeg har blitt mer skeptisk og unnvikende. Han som skrev i dag følte seg åpenbart ille med at jeg har sagt vi kan treffes en dag og så glemt han litt bort og tenkt vi kan ta det siden, og det ga meg dårlig samvittighet. Men grunnen til at jeg glemte han i utgangspunktet er fordi jeg er blitt «hjernevasket» til å tenke at menn der inne ikke har følelser og ikke tenker på slikt, så jeg trodde ikke han ventet. Burde jeg finne en som er veldig laidback der inne da kanskje, sånn i starten Anonymkode: 05c0c...459 Ja. Tenker at han som skrev til deg idag ikke har det helt bra med seg selv. Hender stadig vekk jeg glemmer å svare og da kan det gå dager/ uker før jeg svarer,men jeg er veldig på det med å snakke en god del først før man møtes. Fordi jeg ønsker å bli bedre kjent. Orker ikke å møte søppel. Det er så mange kvinner som ikke er intereserte i å prate. De forventer at jeg skal stå for all kommunikasjon. Blir bare enveis kommunikasjon og det er jeg blitt for gammel til. Gir litt opp selv.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #8 Skrevet 14. september 2023 Utfordringen med tinder er at det er så mange menn der som er så totalt ulik en selv. Både når det kommer til verdier, livssituasjon og interesser. Opplever også at det er mye "greier" med menn der. De kan for eksempel slite psykisk, og ha et elendig forhold til eksen som gjør at det bare blir problemer med felles barn. Det er også et spill på tinder man må forstå og være en del av for å ikke bli såret. For eksempel dette med ghosting. Hilsen kvinne som er på tinder på sjette året. Anonymkode: 9a77f...e3a
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #9 Skrevet 14. september 2023 29 minutter siden, AnonymBruker said: Prøv davel? 🙂 Ta en kaffe - verste som kan skje er at det ikke var noe kjemi der. Blir du ghostet, så er det hans tap og da hadde han ikke vært verdt din tid uansett 🙂 Da koser du deg med den koppen med kaffe mens du ser folk suser forbi. Anonymkode: d9310...8e6 Ja, burde kanskje bare gjøre det 🙈 Rive av plasteret Anonymkode: 05c0c...459
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #10 Skrevet 14. september 2023 28 minutter siden, Rosa Gnom said: Ja. Tenker at han som skrev til deg idag ikke har det helt bra med seg selv. Hender stadig vekk jeg glemmer å svare og da kan det gå dager/ uker før jeg svarer,men jeg er veldig på det med å snakke en god del først før man møtes. Fordi jeg ønsker å bli bedre kjent. Orker ikke å møte søppel. Det er så mange kvinner som ikke er intereserte i å prate. De forventer at jeg skal stå for all kommunikasjon. Blir bare enveis kommunikasjon og det er jeg blitt for gammel til. Gir litt opp selv. Enveiskommunikasjon forstår jeg er kjedelig, det syns jeg ingen skal stå i. Jeg liker gjerne å treffes før mye prat for vil vite at vedkommende ikke er en dust som utgir seg for å være grei som tidligere, sånt merker man bare under fysisk møte hvor man kan bruke magefølelse og lese personen føler jeg Anonymkode: 05c0c...459
Rosa Gnom Skrevet 14. september 2023 #11 Skrevet 14. september 2023 Jeg ghoster kanskje litt mye selv,men sånn går det. Det er tinder !
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #12 Skrevet 14. september 2023 29 minutter siden, AnonymBruker said: Utfordringen med tinder er at det er så mange menn der som er så totalt ulik en selv. Både når det kommer til verdier, livssituasjon og interesser. Opplever også at det er mye "greier" med menn der. De kan for eksempel slite psykisk, og ha et elendig forhold til eksen som gjør at det bare blir problemer med felles barn. Det er også et spill på tinder man må forstå og være en del av for å ikke bli såret. For eksempel dette med ghosting. Hilsen kvinne som er på tinder på sjette året. Anonymkode: 9a77f...e3a Takk for din erfaring, dette er min erfaring også. Er virkelig ikke lett å bedømme over bilder, folk kan skjule så mye under fasaden Anonymkode: 05c0c...459
Rosa Gnom Skrevet 14. september 2023 #13 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enveiskommunikasjon forstår jeg er kjedelig, det syns jeg ingen skal stå i. Jeg liker gjerne å treffes før mye prat for vil vite at vedkommende ikke er en dust som utgir seg for å være grei som tidligere, sånt merker man bare under fysisk møte hvor man kan bruke magefølelse og lese personen føler jeg Anonymkode: 05c0c...459 Her er jeg både uenig og enig ! Man kan jo bli ganske godt kjent bare ved hjelp av tekst,facetime,samtaler og lignende,men forstår hva du mener og er enig i det.
Rosa Gnom Skrevet 14. september 2023 #14 Skrevet 14. september 2023 Men har du en grei profil da TS? Tenker på at det kommer klart frem hva du er ute etter,ikke ute etter og litt sånne ting.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #15 Skrevet 14. september 2023 Just now, Rosa Gnom said: Men har du en grei profil da TS? Tenker på at det kommer klart frem hva du er ute etter,ikke ute etter og litt sånne ting. Tror den er grei, får en stor respons fra menn av alle typer fra finansmenn til introverte bokormer. Kommer ikke klart frem hva jeg er ute etter for har blitt så skeptisk at jeg ikke vil utgi noe om meg selv på bio og lite i chat, men ønsker å utgi en del når man først har møttes da, dvs når jeg har fysisk møtt han og fått en god magefølelse 😊 Burde sikkert hatt det klarere i bio og i chat, men kvier meg Anonymkode: 05c0c...459
Rosa Gnom Skrevet 14. september 2023 #16 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tror den er grei, får en stor respons fra menn av alle typer fra finansmenn til introverte bokormer. Kommer ikke klart frem hva jeg er ute etter for har blitt så skeptisk at jeg ikke vil utgi noe om meg selv på bio og lite i chat, men ønsker å utgi en del når man først har møttes da, dvs når jeg har fysisk møtt han og fått en god magefølelse 😊 Burde sikkert hatt det klarere i bio og i chat, men kvier meg Anonymkode: 05c0c...459 Det er ikke bare bare
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #17 Skrevet 14. september 2023 Meld deg heller på en hobby, om du har interesser eller tid. For jeg tror ikke tinder er stedet for de fleste (unntak finnes). Anonymkode: 0a1e3...59f 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #18 Skrevet 14. september 2023 Tinder minner meg om gratis markedet på finn.no. Er spent hver gang noen dukker opp 😄 Anonymkode: 1b8e0...799
Rosa Gnom Skrevet 14. september 2023 #19 Skrevet 14. september 2023 Men hvordan ellers skal man møte mennesker? Når alt man gjør er jobber,spiser,sover og litt diverse hobbyer. Sliter også med sosial angst. 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #20 Skrevet 14. september 2023 Rosa Gnom skrev (1 minutt siden): Men hvordan ellers skal man møte mennesker? Når alt man gjør er jobber,spiser,sover og litt diverse hobbyer. Sliter også med sosial angst. Man må jo ha veldig sosiale hobbier for å møte potensielle partnere. Lesesirkler og sport, kanskje? Anonymkode: eb45e...d8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå