AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #1 Skrevet 14. september 2023 Den har stått låst til samme lyktestolpe i 5 måneder nå. Litt avsidesliggende til, så ingen narkiser har stjålet hjulene, setet, etc. Når er det greit å ta'n? Anonymkode: cb74f...2a0
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #2 Skrevet 14. september 2023 Aldri. Men du kan melde til politiet. Anonymkode: 03d11...907 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #3 Skrevet 14. september 2023 Aldri, det er alltid noen som eier den og for alt du vet så kan den være stjålet. Anonymkode: 1ad1f...ca9 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #4 Skrevet 14. september 2023 Du tar den med og etterlyser eier på din lokale fb side. Anonymkode: 812dc...63b
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #5 Skrevet 14. september 2023 13 minutter siden, AnonymBruker said: Den har stått låst til samme lyktestolpe i 5 måneder nå. Litt avsidesliggende til, så ingen narkiser har stjålet hjulene, setet, etc. Når er det greit å ta'n? Anonymkode: cb74f...2a0 Nei. Anonymkode: 0e29c...537
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #6 Skrevet 14. september 2023 Just now, AnonymBruker said: Du tar den med og etterlyser eier på din lokale fb side. Anonymkode: 812dc...63b Ja, alle er jo på facebook... Anonymkode: 0e29c...537
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #7 Skrevet 14. september 2023 Just now, AnonymBruker said: Du tar den med og etterlyser eier på din lokale fb side. Anonymkode: 812dc...63b I stedet for å gjøre seg til kjeltring, hva med å ta et bilde av sykkelen, som kan legges ut på facebook og alskens andre sosiale medier? Om man virkelig har lyst til å hjelpe, that is. Anonymkode: 0e29c...537 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #8 Skrevet 14. september 2023 Du leverer den til politiet, som så får sjekket om den er registrert, og om ikke eier dukker opp, så selges den på hittegodsauksjon hos politiet etterhvert - så kan du kjøpe den svært billig der og få papirer på at den da er din. Anonymkode: bdb30...58d 1 3
°Rozárka° Skrevet 14. september 2023 #9 Skrevet 14. september 2023 Det er jo noen som eier den, så du kan ikke bare ta den. Kanskje de som eier den savner den,og ikke vet at den har stått der i flere måneder. Gjør heller noe aktivt for å få ut informasjon om sykkelen. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #10 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du leverer den til politiet, som så får sjekket om den er registrert, og om ikke eier dukker opp, så selges den på hittegodsauksjon hos politiet etterhvert - så kan du kjøpe den svært billig der og få papirer på at den da er din. Anonymkode: bdb30...58d Dette! Jeg leverte en sparkesykkel til politiet som hadde stått, jeg sa at jeg veldig gjerne ville ha den om de ikke fant eier. Så kom dagen da de ringte og sa at det skal holdes auksjon, men at jeg kan komme og kjøpe den før siden jeg var så interessert. Tok rundt et halvt år før jeg hørte noe så hadde egentlig glemt det. Anonymkode: 7a98e...f67
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #11 Skrevet 14. september 2023 16 minutter siden, AnonymBruker said: Dette! Jeg leverte en sparkesykkel til politiet som hadde stått, jeg sa at jeg veldig gjerne ville ha den om de ikke fant eier. Så kom dagen da de ringte og sa at det skal holdes auksjon, men at jeg kan komme og kjøpe den før siden jeg var så interessert. Tok rundt et halvt år før jeg hørte noe så hadde egentlig glemt det. Anonymkode: 7a98e...f67 Det er i grunn ganske rå service fra politiets side! Og helt enig, man tar ikke sykkelen, man gjør noe annet for å finne eier - om man faktisk ønsker å ordne opp da, og ikke bare er en tyv. Anonymkode: 0e29c...537
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #12 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er i grunn ganske rå service fra politiets side! Og helt enig, man tar ikke sykkelen, man gjør noe annet for å finne eier - om man faktisk ønsker å ordne opp da, og ikke bare er en tyv. Anonymkode: 0e29c...537 Ja! Liten plass med lite kontor så sikkert lettere å ha koll på, når jeg kom dit så hang det en lapp med navnet mitt på den så de hadde bare reservert den hele veien i tilfelle eier ikke meldte seg ☺️ Anonymkode: 7a98e...f67 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå