AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #1 Skrevet 14. september 2023 Hvis jeg tuller med mannen min så tar han så hardt igjen, jeg er dame og føler det må være mulig å tulle uten at det skal gå utover meg fysisk? Selv om det ikke er vold. Etc ~ jeg kiler han eller lager rare ansiktsuttrykk, også ender han opp med å ta meg rundt halsen forsiktig og "later" og sier "tuller du med meg? Huh?" Selv om han smiler så sier jeg stopp å hold meg rundt halsen, da blir han bare mer tullete og sier "det er jo ikke farlig, jeg gjør deg jo ingenting" og holder meg rundt halsen for å bevise ett poeng.. jeg hater det😭 jeg aner ikke hva jeg gjør, han er snill på alt annet utenom, og klikker når jeg tar det opp fordi "tåler du ikke tull tilbake, så ikke tull med meg"... Anonymkode: 1ccf0...8ba 1 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #2 Skrevet 14. september 2023 Snill? Som insisterer på å ta kvelertak på deg??? Anonymkode: aa503...a1b 8 13
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #3 Skrevet 14. september 2023 Smil søtt og forklar at halsen din er off limits, og neste gang han tar deg rundt halsen på tull kommer du til å sparke han i ballene på tull Anonymkode: 8d902...705 19 2 7
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #4 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Smil søtt og forklar at halsen din er off limits, og neste gang han tar deg rundt halsen på tull kommer du til å sparke han i ballene på tull Anonymkode: 8d902...705 Dette har skjedd mange ganger... sagt det, gjort det. Han takler det ikke. Anonymkode: 1ccf0...8ba
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #5 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Snill? Som insisterer på å ta kvelertak på deg??? Anonymkode: aa503...a1b Jeg vet ikke hva det er i hodet hans som tror at det er greit, selv om det er for "tull" Anonymkode: 1ccf0...8ba
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #6 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vet ikke hva det er i hodet hans som tror at det er greit, selv om det er for "tull" Anonymkode: 1ccf0...8ba Men hva er det i DITT hode som tror at det er greit? Siden du ikke har gått fra ham altså? Anonymkode: 24836...aeb 16 1 9
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #7 Skrevet 14. september 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis jeg tuller med mannen min så tar han så hardt igjen, jeg er dame og føler det må være mulig å tulle uten at det skal gå utover meg fysisk? Selv om det ikke er vold. Etc ~ jeg kiler han eller lager rare ansiktsuttrykk, også ender han opp med å ta meg rundt halsen forsiktig og "later" og sier "tuller du med meg? Huh?" Selv om han smiler så sier jeg stopp å hold meg rundt halsen, da blir han bare mer tullete og sier "det er jo ikke farlig, jeg gjør deg jo ingenting" og holder meg rundt halsen for å bevise ett poeng.. jeg hater det😭 jeg aner ikke hva jeg gjør, han er snill på alt annet utenom, og klikker når jeg tar det opp fordi "tåler du ikke tull tilbake, så ikke tull med meg"... Anonymkode: 1ccf0...8ba Psycho alert*** kveltertak handler om makt og kontroll. Anonymkode: a4810...702 18 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #8 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Psycho alert*** kveltertak handler om makt og kontroll. Anonymkode: a4810...702 Men hvorfor??😭😭... Anonymkode: 1ccf0...8ba
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #9 Skrevet 14. september 2023 Minn mann pleier å denge møkka ut av meg hvis jeg gjeiper til han. Anonymkode: da0a6...5db
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #10 Skrevet 14. september 2023 Jeg har opplevd å bli tatt kvelertak på for lenge siden. for å si det sånn så hadde den mannen aldri fått komme nær meg hvis han tullet med noe slikt! det er et ømfintlig område som umiddelbart kan trigge følelsen av å bli drept. det tuller man faktisk ikke med!! Mannen din er fullstendig empatiløs hvis han ikke tar din følelse på alvor og respekterer dette. Du må sette hardt mot hardt. Det er stor forskjell på å tulle og å skremme! Anonymkode: f8f89...12c 8 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #11 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har opplevd å bli tatt kvelertak på for lenge siden. for å si det sånn så hadde den mannen aldri fått komme nær meg hvis han tullet med noe slikt! det er et ømfintlig område som umiddelbart kan trigge følelsen av å bli drept. det tuller man faktisk ikke med!! Mannen din er fullstendig empatiløs hvis han ikke tar din følelse på alvor og respekterer dette. Du må sette hardt mot hardt. Det er stor forskjell på å tulle og å skremme! Anonymkode: f8f89...12c Det er det jeg prøver å si, men han takler det ikke.. Han går bare vekk når jeg nevner det. Så det går ikke fysisk utover meg, men mer som straff "nå prater jeg ikke med deg når du oppfører deg sånn" Anonymkode: 1ccf0...8ba
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #12 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Minn mann pleier å denge møkka ut av meg hvis jeg gjeiper til han. Anonymkode: da0a6...5db Hva er det i hodet dems som tror det er greit?? Anonymkode: 1ccf0...8ba
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #13 Skrevet 14. september 2023 Men hvorfor fortsetter du å tulle sånn til mannen din da, når du vet det kommer kvelertak og andre uønskede følger av det? Sier ikke at det mannen din gjør er riktig, men hvis han er snill på alle andre områder og du er fornøyd, så er det jo bare å slutte med akkurat denne tullingen fra din side? Anonymkode: a5441...ac9 9 7
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #14 Skrevet 14. september 2023 Jeg kan kjenne meg igjen ved at om jeg klyper mannen min lett for å tulle klyper han enda hardere. Så derfor lar jeg være, fordi det gjør vondt og ikke er gøy Anonymkode: 4a6c3...afa 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #15 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Men hvorfor??😭😭... Anonymkode: 1ccf0...8ba Hvorfor du godtar det? Nei, det er jo det vi lurer på! Anonymkode: 24836...aeb 7
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #16 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva er det i hodet dems som tror det er greit?? Anonymkode: 1ccf0...8ba (Du virker veldig enkel). Nei, de tror selvsagt ikke det er greit! De vet veldig, veldig godt at det ikke er greit. Det er akkurat derfor de gjør det. De gjør det for det gir dem en følelse av makt. De gjør det fordi de ikke er så snille likevel. Forstår du nå? Anonymkode: 24836...aeb 6 10
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #17 Skrevet 14. september 2023 Tenker at du må slutte å tulle med han, for han skjønner ikke greia. Uten å sammenligne å bli tatt kvelertak på, så er det mange syns det er grusomt å bli kilt også. Anonymkode: f4810...512 4 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #18 Skrevet 14. september 2023 Løp Anonymkode: 4d3ec...d5d 5 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #19 Skrevet 14. september 2023 Det er ikke greit det han gjør. Men se hva som skjer hvis du ikke tuller med han på den måten, mulig det trigger noe i han, men absolutt ikke greit å ta kvelertak for det. Burde snakket ordentlig sammen om dette for å forstå hverandre litt bedre. Anonymkode: c65bd...161 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #20 Skrevet 14. september 2023 Å ta kvelertak er aldri greit, for han gjør det på deg for å bruke det som et maktmiddel. Det sagt - hvorfor kiler du ham når han helt klart ikke liker det? Jeg har alltid sagt fra til de jeg har vært sammen med at de ikke kan kile meg, fordi jeg blir så desperat når noen gjør det at jeg ikke greier å kontrollere hva jeg gjør. Jeg sier fra klart og tydelig at hvis de kiler meg så er det godt mulig jeg druser til dem med stor kraft, i desperasjon etter å komme meg unna. Jeg har aldri opplevd noe traumatisk rundt det å bli kilt som jeg vet om, men det trigger likevel denne ekstreme desperasjonen som jeg ikke kan styre. Og likevel så er det flere menn som da etter en stund bare ikke greier å la være, de må bare teste det ut, for de har så vanskelig for å tro at jeg som er såpass mild som person ellers kan bli slik jeg har beskrevet at jeg kan bli av kiling. Uten unntak - de har aldri gjort det to ganger... for jeg har virkelig ingen kontroll før jeg har kommet meg ut av kilingen/de har stoppet, og ja, jeg slår eller sparker i refleks. Uten unntak har også disse mennene beklaget ordentlig i ettertid, at de ikke hadde trodd at det kunne være så ille for meg. Det virker ikke som om din mann har samme reaksjon på kiling som jeg har, til det er han for kontrollert i måten han tar kvelertak på deg, ts. Men DU må stoppe med å gjøre dette, for når du fortsetter med det han har satt en så tydelig grense for om egen kropp, så viser du at du ikke respekterer ham! Hvorfor han reagerer på at du gjør grimaser til ham, det forstår jeg ikke, men uansett, hvorfor fortsette med det når du vet han ikke liker det? Uansett - skal dere fortsette sammen, kom dere i parterapi før dere ødelegger hverandre! Selv hadde jeg ikke fortsatt å være sammen med en som tok kvelertak på meg, selv ikke om det var "for moro skyld". Blir voksen, ts, skap et voksent forhold. Anonymkode: 4baed...3a3 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå