Gå til innhold

Trenger tips til aktiviteter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 
Jeg trenger tips til sosiale aktiviteter utenom skoletid som kan fenge ungdom i 13-14- årsalderen! Er foreldrerepresentant for klassen og ønsker veldig gjerne å arrangere aktiviteter som kan hjelpe elevene å bli bedre kjent. Helst noe som ikke koster så mye:) Noen som har noe morsomt å tipse om? Fint med tips som går an å utføre nå på høsten og vinteren. 

Anonymkode: 63996...005

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt vanskelig når vi ikke vet hva som finnes i nærmiljøet ditt og hvilke muligheter som finnes. Mange syns ulike utendørs aktiviteter er gøy, som feks klatring og kajakk/kano, med grilling av pølser eller lignende, men har dere muligheter til den type aktiviteter? Og er det noen som kanskje har ulike funksjonshemninger som gjør at de blir utelukket for noen type aktiviteter?

Men mulig det går an å leie gymsalen på skolen og arrangere diskotek for eksempel? Eller få lånt er klasserom med smartboard og arrangere filmkveld? 

Anonymkode: 63dd0...5c1

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Litt vanskelig når vi ikke vet hva som finnes i nærmiljøet ditt og hvilke muligheter som finnes. Mange syns ulike utendørs aktiviteter er gøy, som feks klatring og kajakk/kano, med grilling av pølser eller lignende, men har dere muligheter til den type aktiviteter? Og er det noen som kanskje har ulike funksjonshemninger som gjør at de blir utelukket for noen type aktiviteter?

Men mulig det går an å leie gymsalen på skolen og arrangere diskotek for eksempel? Eller få lånt er klasserom med smartboard og arrangere filmkveld? 

Anonymkode: 63dd0...5c1

Takk for tips! 😊 Det er mye som er mulig, men vi skal jo helst holde oss til gratis eller svært lavkostnad-aktiviteter for å ikke ekskludere noen. Filmkveld skal jeg notere meg! Det er snakk om rundt 60 elever, så kajakk o.l blir vel både for dyrt og vanskelig å gjennomføre. Har selv tenkt på Julebord (kurvfest f.eks), lommelykttur med grilling, Halloweenfest… Tar imot alle slags tips, så tusen takk 😊

Anonymkode: 63996...005

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...