AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #1 Del Skrevet 14. september 2023 Jeg hadde egentlig tenkt å vente litt lengre, men samtidig er det jo blitt ordentlig høst nå🤷♀️😅 Anonymkode: cf42f...d21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #2 Del Skrevet 14. september 2023 Byttet nøyaktig 3.september. Anonymkode: 7affd...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #3 Del Skrevet 14. september 2023 Her henger samme gardiner i stua hele året. Gardiner er såpass dyrt at jeg ikke kjøper nye når jeg først har hengt opp de jeg har. Anonymkode: 2cd10...8dc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 14. september 2023 #4 Del Skrevet 14. september 2023 Jeg har de samme gardinene året rundt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 14. september 2023 #5 Del Skrevet 14. september 2023 Jeg tror du er sprø jeg Gjør dere dette? Det får være grenser for oppbevaring om man skal ha gardiner for hver årstid. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #6 Del Skrevet 14. september 2023 Om du har høstgardiner, er det vel bare å bytte nå🍁🍂 Vi er tross alt i midten av september😊 Høres koselig ut å kunne pynte ekstra til høsten også🥰 Anonymkode: e689b...744 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #7 Del Skrevet 14. september 2023 Ts her😊 Jeg er ikke så opptatt av moter og trender, men feks å bytte gardiner liker jeg😊 Det gjør noe med stemningen og atmosfæren, syns jeg. Så her har vi sommer, høst/vinter og julegardiner. Har heldigvis stor kjeller, for jeg har sikkert 4-6 gardin-"sett" til stue, 7 lengder, og kanskje 4 sett til kjøkkenet🙈 Og har heldigvis en mann som ikke blir lei av å hjelpe meg med å bytte🙊😆 Anonymkode: cf42f...d21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #8 Del Skrevet 14. september 2023 Jeg bytter ikke gardiner men jeg pynter til høsten rundt 1 september, så går det mer over i halloweenpynt i oktober, tilbake til høst i november og så mot jul i mnd skifte til desember. Jeg vet det høres sprøtt ut men det er bare så koselig og for meg nødvendig med farger og pynt når det blir mørkere. Jula forsvinner ut første uka i januar så er hjemmet nøytralt frem til påske😅 Anonymkode: da0fc...e4b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #9 Del Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg bytter ikke gardiner men jeg pynter til høsten rundt 1 september, så går det mer over i halloweenpynt i oktober, tilbake til høst i november og så mot jul i mnd skifte til desember. Jeg vet det høres sprøtt ut men det er bare så koselig og for meg nødvendig med farger og pynt når det blir mørkere. Jula forsvinner ut første uka i januar så er hjemmet nøytralt frem til påske😅 Anonymkode: da0fc...e4b Jeg syns ikke det høres sprøtt ut, men nødvendig🙈😅 Jeg må også ha farger, lys ol, julepynt og påskepynt osv, rundt meg, alt etter hvilken årstid det er. Spesielt i de mørke tidene. Anonymkode: cf42f...d21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #10 Del Skrevet 14. september 2023 Jeg har ikke noen dato for når høsten inntar hjemmet, men jeg synes det er greit med tykkere gardiner når kveldene blir mørke, og temperaturen ute blir lavere. Nå er utetemperaturen her under 10 grader på natten, og tykkere gardiner beskytter bedre mot varmetap gjennom vinduene enn tynne sommergardiner gjør. Ved å henge opp tykkere gardiner nå utsetter jeg å bruke oppvarming på natten enda noen uker. De luner både fysisk og visuelt 😊 Anonymkode: 6bf60...985 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #11 Del Skrevet 14. september 2023 15.september og så julegardiner 1.desember. Vårgardiner 1.mars og så sommergardiner 1.juni. Anonymkode: 545ce...829 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #12 Del Skrevet 14. september 2023 Jeg har byttet nå når vi kom inn i september. Fant også frem litt annen pynt, å pakket ned litt av pynten som jeg hadde fremme. Liker å skifte ut litt nå å da for å få litt variasjon. Har kjøpt meg gardiner som jeg finner på salg, sist fikk jeg meg 6 lange lenger til under 500kr i en av favoritt fargene mine, som i tillegg passer perfekt til stilen jeg har 😊 Bruker ikke mye på interiør i løpet av et år, er det noen jeg er ute etter, venter jeg gjerne til det er salg/kampanje eller ønsker meg det i gave til bursdag/jul 😊 Anonymkode: c0914...a80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 16. september 2023 #13 Del Skrevet 16. september 2023 Når du føler for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå