Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2006 #1 Skrevet 22. januar 2006 Hm... Jeg er det man vil kanne svært slank/tynn, men har sett jeg begynner å få mage. Er det noen måte å bli kvitt denne på (jeg har aldri trent) uten å måtte ta sit ups/gjøre noe annet slitsom?
Gjest 1111 Skrevet 22. januar 2006 #2 Skrevet 22. januar 2006 Da må du til med forbrenningstrening. Jogging, aerobic osv. Sit ups kommer uansett ikke til å hjelpe deg langt på vei for sit ups forbrenner ikke fett.
Gjest Jalileh Skrevet 22. januar 2006 #3 Skrevet 22. januar 2006 Da må du til med forbrenningstrening. Jogging, aerobic osv. Sit ups kommer uansett ikke til å hjelpe deg langt på vei for sit ups forbrenner ikke fett. ← Sant, men man burde også ta situps i tillegg. Jo mer muskler man har, jo mer forbrenner man.
Gjest Malina Skrevet 22. januar 2006 #4 Skrevet 22. januar 2006 (endret) Ja,for all del,tren styrke,men også kondisjon. Spis også litt mindre karbs som legger seg lettere på magen. Endret 22. januar 2006 av Malina
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2006 #5 Skrevet 22. januar 2006 Men... Sånne TV-shop-ting... Sånne "sitt i sofaen og magen trener seg selv med dette beltet" - kan det funke? Mvh lat
Lykkelin Skrevet 22. januar 2006 #7 Skrevet 22. januar 2006 Men... Sånne TV-shop-ting... Sånne "sitt i sofaen og magen trener seg selv med dette beltet" - kan det funke? Mvh lat ← Du er morsom. Vi er nok i samme båt, og jeg har tenkt tanken flere ganger selv. Men dessverre tror jeg Vampyra har rett..
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2006 #8 Skrevet 22. januar 2006 Huff... Men jeg har sånn Pilates-DVD (som fortsatt er pakket inn i plasten sin... ) Er det noe magetrening i Pilates da?
Gjest Hippopotamus Skrevet 22. januar 2006 #9 Skrevet 22. januar 2006 Men... Sånne TV-shop-ting... Sånne "sitt i sofaen og magen trener seg selv med dette beltet" - kan det funke? Mvh lat ← Nå blir jeg sikkert slakta fullstendig her, men vet du hva: Det virka på meg! Godt synlig resultat etter bare 2-3 uker. Men så har jeg mere enn deg å ta av også, da. Det er Gymform Plus jeg har. Trening funke sikkert mye bedre, men når man av ulike grunner ikke kan trene, er det et brukbart alternativ.
Gjest gjest 0 Skrevet 22. januar 2006 #11 Skrevet 22. januar 2006 Gå for pilatesen du! Jeg har windsor pilates og synes det er kjempegøy! Det er spesielt fokus på musklene i magen så det har nok funksjon! Men husk å kutte ned på karboene og da....
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2006 #12 Skrevet 22. januar 2006 Gå for pilatesen du! Jeg har windsor pilates og synes det er kjempegøy! Det er spesielt fokus på musklene i magen så det har nok funksjon! Men husk å kutte ned på karboene og da.... ← Er det poteter, pasta og sånn?
Gjest gjest 0 Skrevet 22. januar 2006 #13 Skrevet 22. januar 2006 Ja, men sukker er værst! Du som ikke spiser kjøtt må nesten spise noe iallefall.. kutt heller ned på sukker for det legger seg som oftest rett på magen...
Gjest gjest 0 Skrevet 22. januar 2006 #15 Skrevet 22. januar 2006 Den vil jeg heller ikke ha Men du kan jo bytte ut med lightbrus
Gjest gjest 0 Skrevet 22. januar 2006 #17 Skrevet 22. januar 2006 neinei Bare vanesak! Jeg har klart å omvende alle i min omgangskrets!! Og dette var hardbankede cocacolikere!
Gjest gjest 0 Skrevet 22. januar 2006 #19 Skrevet 22. januar 2006 Jeg gir opp.... Du får beholde magen din da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå