AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #1 Del Skrevet 14. september 2023 Vurderer å kjøpe Bergen ponchoen fra Blæst, hatt lyst på lenge. Er det noen som har erfaring med den? De ser litt vel store ut på noen, føler man lett kan bomme på størrelsen her. Samtidig kan det være greit å ha noe tykkere under. Så fordeler/ulemper tas i mot. Er den vindtett? Puster den? Bor på Vestlandet hvor det blåser mye, siden den er så vid blåser den "opp", så regnet kommer godt til? Om denne er blitt diskutert før, legge ved link vær så snill. Har søkt, men finner ingenting. Synes fargene de kommer i er nydelige, men føler den ikke er det mest praktiske regnplagget, mer som et trendplagg. Takknemlig for svar. 😊 Anonymkode: 4ebf2...196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #2 Del Skrevet 14. september 2023 Har en venninne som er svært fornøyd med den. Men hun bor i Oslo, og bruker det ikke som en allværsjakke, men mer som en litt kulere regnjakke de dagene det regner og hun feks skal på jobb eller ærender osv i byen. Tror ikke den er vindtett? Hvis du bor på Vestlandet ville jeg nok ikke brukt den når det er veldig surt og kaldt i tillegg til regn, så spørsmålet blir vel om du ønsker å ha den i tillegg til en mer praktisk regnjakke vil jeg tro? Slik jeg har forstått størrelsene har du god plass til tykk genser under om du tar din vanlige størrelse. Anonymkode: 7fc7f...73a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #3 Del Skrevet 14. september 2023 Bilde? Anonymkode: af187...d6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå