AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #1 Skrevet 14. september 2023 Jeg har tidligere vært gjennom et vondt brudd med ekskjæresten. Vi bor ikke på samme sted, men har sendt noen få, høflige talebeskjeder til hverandre når der har vært noen spesielle begivenheter. I dag fikk jeg plutselig flere talebeskjeder, der han fortalte at han har funnet en ny kvinne. Vi bor veldig langt fra hverandre, og dette er ikke noe jeg hadde funnet ut av hvis han ikke fortalte det. Jeg skjønner bare ikke hensikten? Er det for å såre meg? Jeg synes bare det er så unødvendig, og jeg ble så lei meg. Anonymkode: 7411f...aea 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #2 Skrevet 14. september 2023 Enten for å såre deg eller for å "på en hyggelig måte" gjøre det klart at all korrespondanse mellom dere tar slutt fra nå av. Bare send en talebeskjed hvor du sier "så hyggelig, takk for beskjed. Ønsker dere lykke til videre". Anonymkode: a0a5d...f71 5 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #3 Skrevet 14. september 2023 Vi på kvinneguiden kan ikke gi deg noen fasit. Du skriver altfor få detaljer. Det kan hende han har hensikt med å såre deg/si at han har gått videre. Det kan hende han bare ønsket å gi deg en vennlig beskjed i tilfellet du så det på SoMe osv. Anonymkode: d9554...796 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #4 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi på kvinneguiden kan ikke gi deg noen fasit. Du skriver altfor få detaljer. Det kan hende han har hensikt med å såre deg/si at han har gått videre. Det kan hende han bare ønsket å gi deg en vennlig beskjed i tilfellet du så det på SoMe osv. Anonymkode: d9554...796 Hverken han eller jeg har SoMe. Vi har heller ikke felles bekjentskapskrets, så jeg hadde ikke visst om dette hvis han ikke hadde sagt det. Anonymkode: 7411f...aea
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #5 Skrevet 14. september 2023 Jeg skal ønske ham lykke til videre. Tenkte også å nevne at det har ikke vært lett for meg å komme over ham, men at jeg ønsker ham alt godt. Høres dette teit ut? Anonymkode: 7411f...aea 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #6 Skrevet 14. september 2023 Eksen gjorde det samme, men han drev med psykisk vold. Så for han var det nok et forsøk på å si "ædda bædda". Lite visste han at jeg hadde funnet en ny mann. Jeg svarte vel ok, og ignorerte videre. Trodde han jeg skulle bli sjalu liksom? AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg skal ønske ham lykke til videre. Tenkte også å nevne at det har ikke vært lett for meg å komme over ham, men at jeg ønsker ham alt godt. Høres dette teit ut? Anonymkode: 7411f...aea Jeg ville ikke sagt noe annet enn lykke til. Anonymkode: 7ac87...d2c
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #7 Skrevet 14. september 2023 Antakelig for å gi beskjed om at dere må slutte å ha kontakt ettersom han har ny kjæreste. Anonymkode: 4c1e5...ff5 2
Andro Skrevet 14. september 2023 #8 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg skal ønske ham lykke til videre. Tenkte også å nevne at det har ikke vært lett for meg å komme over ham, men at jeg ønsker ham alt godt. Høres dette teit ut? Anonymkode: 7411f...aea Du må aldri under noen omstendighet nevne at du har sørget eller sliter med å komme over ham!!!! Det er kjempe-nei. Det kan gjøre ham skikkelig glad, og det vil du ikke. Det øker også sjansen for at han vil utnytte deg senere. Du har to valg: - Ignorer. Det aller smarteste. - Skriv en uforbeholden lykkeønskning. "Gratulerer! Så flott å vite at du går videre og har det fint." 6 1
Hulderen Skrevet 14. september 2023 #9 Skrevet 14. september 2023 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg skal ønske ham lykke til videre. Tenkte også å nevne at det har ikke vært lett for meg å komme over ham, men at jeg ønsker ham alt godt. Høres dette teit ut? Anonymkode: 7411f...aea Ikke skriv at det ikke har vært lett for deg å komme over ham. Da begynner han bare å lure på om du hinter om å få ham tilbake. Ønsk ham lykke til videre. Det holder. Endret 14. september 2023 av Hulderen
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #10 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg skal ønske ham lykke til videre. Tenkte også å nevne at det har ikke vært lett for meg å komme over ham, men at jeg ønsker ham alt godt. Høres dette teit ut? Anonymkode: 7411f...aea Dropp det med å si at det ikke har vært lett for deg. Hvis du holder deg til "Så hyggelig, takk for beskjed. Lykke til videre" er det han som blir sittende som et spørsmålstegn. Så lar du det bare ligge med det 🙂 Anonymkode: a0a5d...f71 3
Gjest WhisperingWind Skrevet 14. september 2023 #11 Skrevet 14. september 2023 Tenker mer at det er for en endelig avslutning. Og at det kommer direkte fra han istedenfor å høre om det fra andre.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #12 Skrevet 14. september 2023 Andro skrev (41 minutter siden): Du må aldri under noen omstendighet nevne at du har sørget eller sliter med å komme over ham!!!! Det er kjempe-nei. Det kan gjøre ham skikkelig glad, og det vil du ikke. Det øker også sjansen for at han vil utnytte deg senere. Du har to valg: - Ignorer. Det aller smarteste. - Skriv en uforbeholden lykkeønskning. "Gratulerer! Så flott å vite at du går videre og har det fint." Du har rett i det du sier. Han hadde til tider et overtak i forholdet vårt. Stengte meg helt ute når han var sint på meg, og av og til sa han at han var glad i meg, mens andre ganger sa han at han var han usikker på om han var glad i meg. Jeg har lurt på om han fortalte at han har funnet en ny kvinne ikke bare for å muligens såre meg, men også fordi han vil manipulere meg. Men kanskje jeg bare overtenker. Anonymkode: 7411f...aea 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #13 Skrevet 14. september 2023 WhisperingWind skrev (2 timer siden): Tenker mer at det er for en endelig avslutning. Og at det kommer direkte fra han istedenfor å høre om det fra andre. Mulig. Men vi bor i forskjellige europeiske land, så jeg kunne ikke ha hørt det fra noen andre. Han har også nettopp kontaktet meg for 8. gang i dag. Synes han sender forvirrende signaler. Anonymkode: 7411f...aea
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #14 Skrevet 14. september 2023 Ikke svar. Hvorfor skal du det? Det er jo bare en opplysning, ikke noe som krever et svar. Anonymkode: 5c6b6...47a 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #15 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ikke svar. Hvorfor skal du det? Det er jo bare en opplysning, ikke noe som krever et svar. Anonymkode: 5c6b6...47a Han har lagt igjen mange talebeskjeder der han spør forskjellige spørsmål. Jeg føler meg litt som en drittsekk som ikke svarer, samtidig som jeg misliker måten han får meg til å føle meg. Svak, og at han har litt makt over meg. Men jeg skylder han vel egentlig ikke noen svar, så jeg ignorerer. Skrev bare tusen takk til et kompliment han ga meg. Det er alt. Anonymkode: 7411f...aea
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #16 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Han har lagt igjen mange talebeskjeder der han spør forskjellige spørsmål. Jeg føler meg litt som en drittsekk som ikke svarer, samtidig som jeg misliker måten han får meg til å føle meg. Svak, og at han har litt makt over meg. Men jeg skylder han vel egentlig ikke noen svar, så jeg ignorerer. Skrev bare tusen takk til et kompliment han ga meg. Det er alt. Anonymkode: 7411f...aea Slutt å svare på alle meldinger og talebeskjeder. Også komplimenter. Han bare sjekker om du fortsatt går der på gress. Anonymkode: 5c6b6...47a 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #17 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du har rett i det du sier. Han hadde til tider et overtak i forholdet vårt. Stengte meg helt ute når han var sint på meg, og av og til sa han at han var glad i meg, mens andre ganger sa han at han var han usikker på om han var glad i meg. Jeg har lurt på om han fortalte at han har funnet en ny kvinne ikke bare for å muligens såre meg, men også fordi han vil manipulere meg. Men kanskje jeg bare overtenker. Anonymkode: 7411f...aea Hvis du tror han manipulerer deg så skal du i hvert fall ikke fortelle han at du synes det er vanskelig å komme over han. Skjønner du ikke det? Anonymkode: b6b43...153 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #18 Skrevet 14. september 2023 Altså forstår ikke helt «forholdet» dere i mellom. Men tror du bør avslutte det. Skriv «Så hyggelig å høre. Lykke til videre». Usikker på hva hensikten hans er, men for din egen del så avslutter du det, så slipper du å forholde deg til sånt tull. Det surrer bare med hodet ditt. Kanskje han ikke har fått seg en kjæreste heller, men er ute etter å få en reaksjon. Anonymkode: bee29...073 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #19 Skrevet 15. september 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Altså forstår ikke helt «forholdet» dere i mellom. Men tror du bør avslutte det. Skriv «Så hyggelig å høre. Lykke til videre». Usikker på hva hensikten hans er, men for din egen del så avslutter du det, så slipper du å forholde deg til sånt tull. Det surrer bare med hodet ditt. Kanskje han ikke har fått seg en kjæreste heller, men er ute etter å få en reaksjon. Anonymkode: bee29...073 Jeg skjønner heller ikke relasjonen vår. Forstår ikke hvorfor jeg fremdeles har følelser for ham. For noen måneder siden, så fant jeg ut at jeg måtte gjøre det slutt fordi han vinglet frem og tilbake mellom å være glad i meg og ikke være glad i meg. Jeg orket ikke å ha det slik lenger. Jeg følte meg ikke prioritert. Når jeg fortalte ham dette, så sa han at jeg var veldig urettferdig. Av og til så lurer jeg på om jeg burde ha gitt ham mer tid, og at jeg kanskje var urettferdig. Men vi var sammen i flere år, så jeg synest på den tiden at han burde funnet ut om han elsket meg eller ikke, (ikke bare av og til). Jeg føler egentlig at han ikke vil gi slipp på meg. Vil kanskje ha meg gående på gress. Det gjør vondt, men logisk sett så vet jeg at jeg må ignorere meldingene/talebeskjedene hans. Kutte kontakten helt. Han vet når han kontakter meg, så får han svar umiddelbart, og så kutter han plutselig kontakten.. til neste gang. Håper følelsene mine overfor ham tar slutt når jeg ikke svarer ham lenger. Anonymkode: 7411f...aea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå