Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du møtt noen andre KG`ere?

evnt. hvem? Hvor?

Flere ganger?

Nysgjerrig..

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Geri og Leya er gode venninner av meg. Champagnepiken har jeg møtt mange ganger og kjenner. Tiit har jeg møtt noen ganger og kjenner litt.

Ellers har jeg møtt Lythande, lunacia, chrizzy og ~Tone~. Jeg er gift med ADHD-mannen.

Skrevet (endret)

Tja, vet ikke om jeg husker alle... hehe..

Skal vi se..

~Alwa~, LilleBille, Lunacia, Jordbær, Waco, Mathias, Lurven, Bippen, Donnie Darko, Embla, Care, Glamourgirl, Veslejenta..... :flau: Jeg husker ikke de andre, jeg... Hjeeelp... Beklager dere andre.. De fleste har jeg møtt på KG-treff da, og da er det jo noen man prater mer med enn andre ;)

Endret av Lassie
Skrevet

Jeg har møtt Sneip også møter jeg Bodillen da, men hun kjente jeg før jeg havnet her liksom. Faktisk hele livet

Skrevet

Jeg har møtt Midnattsol og Diva flere ganger! :) Og så ei til som ikke er her lenger...så vidt jeg vet! ;) Husker ikke nicket...

Skrevet

Har møtt Klips, ~Alwa~ og Sessa. :) Alle tre mer enn èn gang.

Skrevet

Jeg har truffet en del. Vet ikke om jeg tørr nevne de ved nick, i fare for å glemme noen ;)

Skrevet

Jeg har ikke møtt noen, men jeg skulle ønske det gikk an å møte alle koselige og hyggelige mennesker her inne, assa.

:klem::klem:

Skrevet

Drucilla, Ananas, Kelsey, Saeria og Fauna (som det viste seg at jeg kjente litt fra før, haha) og Ninakanin da, selvølgelig.

Skrevet

Har iallfall møtt én her inne, men bare fordi vi er venninner fra før ;)

Gjest Embla s
Skrevet

Med fare for å ha glemt noen:

Jeg møter jenvlig:

Jordbær

Lunacia

:-) Anna

Qulio

Starie

Evalina

Ellers har jeg møtt disse et par ganger:

Lillesøster

Mathias

Lassie

Lurven

Leo

Også er det mange jeg har møtt en gang på treff, husker ikke alle, men:

Lillebille

Glamourgirl

Liv

Veslejenta

Greensky

DonnieDarko

Pjusk kjenner jeg fra før, og ser rett som det er!

Skrevet

har møtt noen ja.

møter Lillebille til kokosbollespising og skravling.

så møtes jeg litt nå og da med Glammy, og suzy også når hun får somlet seg innover. :ler:

hadde god kontakt med superlammet tidligere, men har dessverre blitt altfor lite i det siste, han er kjempefin person å bruke tid med, men vi er litt rare begge to, så det går ikke alltid å få til. :klem:

ellers har jeg møtt:

Grønska

Liv

Lurven

Pace

Donnie Darko

Hu i svingen

Poirot

Lompa

Lestat

Attegløymda

Rhoswen

også møter jeg Ling ofte og Sissan er søstern min. .

tror jeg har fått med alle jeg har møtt da.

Skrevet

Ingen! Eller jo en - men er usikker på om hun er her lenger.....

Skrevet

Jeg aner ikke :klø: for alt jeg vet treffer jeg noen kg-erne hver dag, men de er i tilfelle "undercover" :ler::ler:

Skrevet

Er en bekjent av meg her inne, så henne har jeg jo møtt. Ellers har jeg ikke møtt noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...