Grace Skrevet 22. januar 2006 #1 Skrevet 22. januar 2006 Har du møtt noen andre KG`ere? evnt. hvem? Hvor? Flere ganger? Nysgjerrig..
Gjest Bellatrix Skrevet 22. januar 2006 #2 Skrevet 22. januar 2006 Geri og Leya er gode venninner av meg. Champagnepiken har jeg møtt mange ganger og kjenner. Tiit har jeg møtt noen ganger og kjenner litt. Ellers har jeg møtt Lythande, lunacia, chrizzy og ~Tone~. Jeg er gift med ADHD-mannen.
Lassie Skrevet 22. januar 2006 #3 Skrevet 22. januar 2006 (endret) Tja, vet ikke om jeg husker alle... hehe.. Skal vi se.. ~Alwa~, LilleBille, Lunacia, Jordbær, Waco, Mathias, Lurven, Bippen, Donnie Darko, Embla, Care, Glamourgirl, Veslejenta..... Jeg husker ikke de andre, jeg... Hjeeelp... Beklager dere andre.. De fleste har jeg møtt på KG-treff da, og da er det jo noen man prater mer med enn andre Endret 22. januar 2006 av Lassie
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2006 #4 Skrevet 22. januar 2006 Jeg har møtt Sneip også møter jeg Bodillen da, men hun kjente jeg før jeg havnet her liksom. Faktisk hele livet
Gjest Gjesta Skrevet 22. januar 2006 #5 Skrevet 22. januar 2006 Jeg har møtt Midnattsol og Diva flere ganger! Og så ei til som ikke er her lenger...så vidt jeg vet! Husker ikke nicket...
Gjest Vinga Skrevet 22. januar 2006 #6 Skrevet 22. januar 2006 Har møtt Klips, ~Alwa~ og Sessa. Alle tre mer enn èn gang.
Mette Skrevet 22. januar 2006 #9 Skrevet 22. januar 2006 Jeg har truffet en del. Vet ikke om jeg tørr nevne de ved nick, i fare for å glemme noen
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2006 #10 Skrevet 22. januar 2006 Jeg har ikke møtt noen, men jeg skulle ønske det gikk an å møte alle koselige og hyggelige mennesker her inne, assa.
Sniglå Skrevet 22. januar 2006 #12 Skrevet 22. januar 2006 Drucilla, Ananas, Kelsey, Saeria og Fauna (som det viste seg at jeg kjente litt fra før, haha) og Ninakanin da, selvølgelig.
Gjest Aloha Skrevet 22. januar 2006 #14 Skrevet 22. januar 2006 Har iallfall møtt én her inne, men bare fordi vi er venninner fra før
Gjest Embla s Skrevet 22. januar 2006 #15 Skrevet 22. januar 2006 Med fare for å ha glemt noen: Jeg møter jenvlig: Jordbær Lunacia :-) Anna Qulio Starie Evalina Ellers har jeg møtt disse et par ganger: Lillesøster Mathias Lassie Lurven Leo Også er det mange jeg har møtt en gang på treff, husker ikke alle, men: Lillebille Glamourgirl Liv Veslejenta Greensky DonnieDarko Pjusk kjenner jeg fra før, og ser rett som det er!
aline Skrevet 22. januar 2006 #17 Skrevet 22. januar 2006 har møtt noen ja. møter Lillebille til kokosbollespising og skravling. så møtes jeg litt nå og da med Glammy, og suzy også når hun får somlet seg innover. hadde god kontakt med superlammet tidligere, men har dessverre blitt altfor lite i det siste, han er kjempefin person å bruke tid med, men vi er litt rare begge to, så det går ikke alltid å få til. ellers har jeg møtt: Grønska Liv Lurven Pace Donnie Darko Hu i svingen Poirot Lompa Lestat Attegløymda Rhoswen også møter jeg Ling ofte og Sissan er søstern min. . tror jeg har fått med alle jeg har møtt da.
LilleMy Skrevet 22. januar 2006 #18 Skrevet 22. januar 2006 Ingen! Eller jo en - men er usikker på om hun er her lenger.....
Nita Skrevet 22. januar 2006 #19 Skrevet 22. januar 2006 Jeg aner ikke :klø: for alt jeg vet treffer jeg noen kg-erne hver dag, men de er i tilfelle "undercover"
Gjest 2324 Skrevet 22. januar 2006 #20 Skrevet 22. januar 2006 Er en bekjent av meg her inne, så henne har jeg jo møtt. Ellers har jeg ikke møtt noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå