Gjest Gjesta Skrevet 22. januar 2006 #1 Skrevet 22. januar 2006 Vi flytter inn i en ny leilighet i morgen, og så skal vi på jobb på mandag. jeg er litt bekymra for hunden vår som kommer inn i en fremmed leilighet og bare har vært der en natt før hun må være alene hjemme i 8 timer. Men jeg kan ikke helt se noen annen mulighet... hun er i buret sitt da, så det er hun jo kjent med. men allikevel er det helt ny leilighet og jeg er redd hun skal være utrygg. Hva synes dere om dette?
Gjest Isabellas Skrevet 22. januar 2006 #2 Skrevet 22. januar 2006 Vel, må man på jobb så må man på jobb - hun klarer det nok fint, hun kjenner jo lukten av dere på ting og klær som henger rundt så hun skjønner at det er der dere holder til. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2006 #3 Skrevet 22. januar 2006 legg et teppe over buret så hun har kun en side åpen, så blir det kanskje tryggere for det blir ikke så åpent.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2006 #4 Skrevet 22. januar 2006 Er hun trygg på å være alene fra før, så skal det nok gå bra. Håper dere har latt henne være litt alene på andre steder enn i det trygge, vante hjemmet også?
monikabrx Skrevet 1. februar 2006 #5 Skrevet 1. februar 2006 Hvis hunden din er vant til å være alene hjemme,så er det ikke noe problem Hunden vil forstå att alt er ok siden alle tingene deres er dær. Når alle tingene til familien er der så skjønner hun att dere kommer tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå