AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #1 Skrevet 14. september 2023 Trenger noe råd og hjelp her Min kjæreste studerer i utlandet ca 1 år igjen før hun er ferdig, jeg jobber for meg selv og gjør det bra økonomisk. Vi har vært sammen (kjærester) nå pluss minus 1-2 måneder og alle de gangene vi har vært sammen har vi dratt ut på restaurant besøk, ute på byen, aktiviteter har jeg betalt for alt. Jeg har også gitt henne pengebidrag i form av små overføringer til hennes konto + kjøpt henne klær og det hun trenger. Men hun uttrykker fortsatt at hun trenger hjelp økonomisk mens hun er i utlandet, altså at jeg bidrar økonomisk til henne. Hva tenker dere og hvor mye bør jeg betale til henne eventuelt? Anonymkode: 23f0e...00b
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #2 Skrevet 14. september 2023 Du sender penger til en kjæreste du har hatt et par måneder? Er du sikker på at hun ser på deg som kjæreste og ikke en sugar daddy? Ikke for å helle kaldt vann i årene dine, men dette virker ikke som et likeverdig forhold. Jeg håper jeg tar feil. Anonymkode: cf3d5...65e 28 11
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #3 Skrevet 14. september 2023 Dere har vært sammen i 1-2 måneder? Koselig at du spanderer på restaurant og bybesøk, men pengebidrag? Dropp det. Seriøst. Hadde dere vært sammen i flere år og hun studerte og hadde trang økonomi, så er det annerledes. Anonymkode: ad794...2fb 22 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #4 Skrevet 14. september 2023 Rødt flagg! Anonymkode: abd25...862 5 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #5 Skrevet 14. september 2023 Si at du ikke kan pga hvitvaskingloven i banken, at de passer ekstra godt på selvstendig næringsdrivende. En jeg kjenner gjorde som du, sponset kjærestens dyre mangeårige utdannelse i utlandet. Det gikk kort tid etter at hun var ferdig til forholdet røyk. Ikke la deg utnytte. Anonymkode: c3517...f0d 5 11
ElectricScum Skrevet 14. september 2023 #8 Skrevet 14. september 2023 Dette er ikke normalt. Skjønner verken deg eller dama. At hun synes det er OK at kjæresten i et så fersk forhold betaler klær, middager og kommer med pengebidrag er sært og ekkelt. Skjønner heller ikke at du ønsker å være sammen med en sånn person. Om du synes det er veldig hyggelig å spandere, så begrens deg til å spandere en middag i ny og ne, hvis det gir deg en god følelse. Utover det ser jeg ingen grunn til at du skal bruke masse penger på denne dama. 4 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #9 Skrevet 14. september 2023 Det er et stort rødt flagg. Løp. Anonymkode: b8f77...b67 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #10 Skrevet 14. september 2023 Jeg synes hun er frekk. Personlig tjener kjæresten min mye mere enn meg, men aldri om jeg kunne bedt han om penger. Tilbyr meg ofte å betale, for vil ikke at han skal føle seg brukt. Sett grenser. Det risikeres at hun blir utakknemlig og aldri får nok. Også, det kan være hun bare utnytter deg økonomisk. Kanskje har hun flere "kjærester". Noe usmakelig er det iallfall, man ber ikke sin nye kjæreste om mer penger. Anonymkode: 87d3c...f17 6
Enmanelskeråhate Skrevet 14. september 2023 #11 Skrevet 14. september 2023 Middager og opplevelser spanderer jeg gjerne, men å gi penger i et såpass ferskt forhold? Nei takk 4 1
Andro Skrevet 14. september 2023 #12 Skrevet 14. september 2023 Kjæreste er helt gratis. Alltid. Du er ikke en horekunde vel? Nei? Ikke opptre som en. Fint og flott å spandere på studenter, når man er på felles opplevelser som måltider eller kino. Ikke greit å sponse kjærester som er voksne med penger. Du kjøper selskap og hun manipulerer og utnytter deg. Når hun finner en ny lommebok så kommer du til å lure på hvorfor du brukte penger på noe så dumt. 4 5
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #13 Skrevet 14. september 2023 Kvinne som krever penger for å tilbringe tiden sin med deg = hore. Slutt med den patetiske simpingen mann, du fortjener bedre enn det her. Anonymkode: b2613...fd6 1 5
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #14 Skrevet 14. september 2023 Enig i at dette var litt tidlig… Hadde dere vært sammen i mange år, hadde det stilt seg litt anderledes - da hjelper man hverandre på en annen måte… Hun må jo ha visst hun skulle studere i utlandet før hun møtte deg, hvordan hadde hun tenkt å finansiere dette…? Anonymkode: 09346...298 4 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #15 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enig i at dette var litt tidlig… Hadde dere vært sammen i mange år, hadde det stilt seg litt anderledes - da hjelper man hverandre på en annen måte… Hun må jo ha visst hun skulle studere i utlandet før hun møtte deg, hvordan hadde hun tenkt å finansiere dette…? Anonymkode: 09346...298 Som det virker som hun gjør nå. "Selger" tiden sin til "kjæresten" sin. Anonymkode: ad794...2fb 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #16 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enig i at dette var litt tidlig… Hadde dere vært sammen i mange år, hadde det stilt seg litt anderledes - da hjelper man hverandre på en annen måte… Hun må jo ha visst hun skulle studere i utlandet før hun møtte deg, hvordan hadde hun tenkt å finansiere dette…? Anonymkode: 09346...298 TS her Hun hadde egentlig tenkt å jobbe, men siden hun nå er sammen med meg vil det bli vanskelig for henne å møtes om hun jobber ved studie. Jeg kunne ha hjulpet henne med type tusen kroner i uken, men hun forventer 5-6k i uken 😵💫 Anonymkode: 23f0e...00b
Brunhilde Skrevet 14. september 2023 #17 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS her Hun hadde egentlig tenkt å jobbe, men siden hun nå er sammen med meg vil det bli vanskelig for henne å møtes om hun jobber ved studie. Jeg kunne ha hjulpet henne med type tusen kroner i uken, men hun forventer 5-6k i uken 😵💫 Anonymkode: 23f0e...00b Enten er hun usedvanlig frekk, eller så er du full av tull 11 1 7
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #18 Skrevet 14. september 2023 Brunhilde skrev (3 minutter siden): Enten er hun usedvanlig frekk, eller så er du full av tull TS her Helt oppriktig det her. Anonymkode: 23f0e...00b
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #19 Skrevet 14. september 2023 Gratulerer du har blitt sammen med ei som mener hun har en så stor verdi i kraft av å være en kvinne at kjæresten skal betale for henne. De fantes det mange av tidligere, blitt færre av de med årene, men de er i samfunnet fortsatt.. Fin måte å få seg noe på for desperate menn. Anonymkode: d1a10...f74 1
Brunhilde Skrevet 14. september 2023 #20 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): TS her Helt oppriktig det her. Anonymkode: 23f0e...00b Da syns jeg du skal løpe. Fort og langt bort! 4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå